وبلاگ

عرضه بهترین انواع صندل زنانه برای مناسبت های مختلف

انواع صندل فروشگاه « سونیا روی » شیک و ساده است و برای مناسبت های مختلف به صورت روفرشی یا بیرونی کاربرد دارد. این محصولات از مواد اولیه باکیفیت ساخته می شوند و طراحی آن ها در انحصار این مجموعه است. شما عزیزان می توانید خاص ترین و بهترین انواع صندل زنانه را از فروشگاه ما تهیه نمایید.

بهترین صندل زنانه

انواع صندل دست ساز موجود در این مجموعه با بهترین کیفیت عرضه می شوند. این محصولات از ویژگی های ذیل برخوردارند:

کالیته رنگی متنوع

هریک از شیدهای رنگی مناسب یک فصل هستند. به طور مثال رنگ های شاد و گرم نظیر سرخابی، صورتی، قرمز برای تابستان، نارنجی و قهوه ای برای پاییز، آبی، مشکی، خاکستری برای زمستان متداول هستند. طراحان ما با توجه به این موضوع کالیته رنگی متفاوتی را برای هریک از کالکشن ها در نظر گرفته اند. در واقع رنگ ها دارای کدهای رنگ خاص و منحصر به فرد است که پس از اعمال چاپ بر روی پارچه ، جذابیت بصری زیادی را به چشم بیننده می رساند.

دمپایی روفرشی صورتی

فروش ست کیف و صندل شیک

طراحی علمی بهترین صندل زنانه

توجه طراحان ما به خصوصیات هر فصل سبب شده تا صندل ها از ویژگی های مناسبی برخوردار باشند. به طور مثال کفی انواع صندل تابستانی با یک لایه مقاوم در برابر عرق پوشانیده شده است تا از تنفس پا در حین حرکت ممانعت به عمل نیاید.

در هنگام ساخت کالکشن صندل پاشنه بلند زنانه ، راحتی پا در اولویت قرار گرفته شده است. به همین منظور یک رویه بلند برای هریک از مدل ها طراحی شده است که قسمت اعظم پا را می‌پوشاند و موجب می گردد تا بیشتر شبیه یک کفش به نظر برسد.

صندل پاشنه دار زنانه

بهتر است بدانید طراحی علمی صندل ها براساس دانش ارگونومی بدن انسان، سبب شده تا در زمان استفاده ، هیچگونه فشاری به ساق پا، انگشتان و ستون فقرات کمر وارد نگردد. به عبارت دیگر محصولات کاملاً مطابق قوس کف پا و حالت انگشتان طراحی و پیاده سازی می گردند.

کفی دارای یک پایه قالبی با پشتیبانی از قوس برای کمک به کاهش فشار و افزودن حالت فنری به ضربه پاشنه است. زیره 2 تکه برای راحتی و دوام لایه‌بندی شده است. با استفاده از قالب سفارشی ما، فرورفتگی هایی ایجاد شده است که می تواند سایش شدید را تحمل کند.

بهترین صندل زنانه

از استایل کژوال تا استایل رسمی!

بهترین فروشگاه صندل زنانه باید از محصولات متنوعی برخوردار باشد. برخی از خانم ها در فصول گرم ترجیح می دهند به جای خرید یک صندل تخت جدید از یک صندل لژدار تابستانی کژوال استفاده نمایند. یا برخی برای یک مهمانی یا تولد به یک صندل لژدار مجلسی نیاز دارند. در فصول سرد حتماً برای خرید صندل زمستانی یا صندل پشمی اقدام می نمایند.

در فروشگاه صندل دست دوز « سونیا روی » تنوع محصولات زیاد است. شما عزیزان براساس نیاز خود می توانید بهترین صندل زنانه را خریداری نمایید.

مطلب پیشنهادی
انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

سایزبندی مناسب

سایزها دقیق هستند و با خیال آسوده می توانید سایز موردنظر را سفارش دهید. در صورتی که پای شما به طور طبیعی دو سایزه است، حتماً قبل از خرید با همکاران ما هماهنگی های لازم را به عمل آورید. تا محصول طبق اندازه دقیق پای شما ساخته و ارسال گردد. در غیر اینصورت به راحتی می توانید در سایت « سونیا روی » برای هر محصول سایز موردنظر را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت صندل زنانه

کفی بادوام و راحت بهترین صندل زنانه

مهم ترین بخش یک صندل یا کفش استاندارد، نوع کفی آن است. کفی های موجود در بازار از متریال مختلفی ساخته شده اند و کیفیت هرنوع با دیگری متفاوت است. یکی از دلایل تفاوت قیمت محصولات مختلف نیز به همین مورد بازمی گردد. یک کفی سخت بدون متریال انعطاف پذیر در طولانی مدت باعث تغییر فرم انگشتان شما می شود و یا باعث بروز میخچه در کف پا می گردد.

صندل هایی با زیره محکم و انعطاف پذیر نشان می دهند که کاملاً بادوام هستند و در اثر هر جسم تیز به راحتی فرسوده نمی شوند. برای راه رفتن برروی سطوح مختلف خصوصاً برروی سطوح سخت، اگر کف کفش یا صندل محکم نباشد در راه رفتن با مشکل مواجه خواهیم شد. به همین منظور کفی صندل هایی با کاربرد روزمره باید از استحکام کافی برخوردار باشند. بنابراین یک صندل استاندارد باید از کفی نرم ، انعطاف پذیر، مستحکم و بادوام برخوردار باشد.

جدیدترین مدل های صندل در فروشگاه سونیا روی | خرید صندل

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (صندل کنفی تابستانی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

پس از ثبت سفارش از طریق سایت، محصول شما در بسته بندی مناسب ارسال گردیده و آن را می توانید درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *