وبلاگ

انواع صندل پاشنه بلند دخترانه تابستانی و زمستانی

صندل پاشنه بلند دخترانه

اکثر خانم ها به کفش و صندل پاشنه دار علاقه مند هستند و حداقل یک جفت از این مدل را می توان در کمد کفش هایشان مشاهده کرد. پوشیدن کفش پاشنه ‌بلند به شما کمک می‌کند به‌ شکلی کاملا باوقار و شیک راه بروید و بدنتان در وضعیتی کاملاً صاف و زیبا قرار گیرد.
حتی اگر قد بلندی دارید یا لباستان کاملا بلند است، باز هم در مراسمات خاص بهتر است از صندل یا کفش تخت و اسپرت استفاده نکنید. در این مطلب شما را با انواع صندل پاشنه بلند دخترانه فروشگاه « سونیا روی » و ویژگی های آن ها آشنا می نماییم.

راهنمای خرید صندل پاشنه بلند دخترانه

پاشنه بلاک و پاشنه مدیوم جزء کاربردی ترین و بهترین مدل های پاشنه برای صندل یا کفش به شمار می روند. پاشنه مدیوم (پاشنه بزرگ و پهن)، خصوصیات جالب توجهی دارد که آن را نسبت به سایر انواع پاشنه ها متمایز می سازد. این خصوصیات عبارتند از:

  • وزن بدن بهتر روی پاشنه بزرگ و پهن نسبت به پاشنه نازک توزیع می شود. به همین خاطر فشار کمتری روی سینه پا احساس می‌کنید و راحت‌تر می‌توانید بایستید.
  • استفاده از آن برای اغلب فضاها کاربرد دارد. (از محل کار گرفته تا میهمانی)
  • ساعات زیادی می توان آن را به پا داشت.
  • راه رفتن با صندل پاشنه بلند از نوع مدیوم، بسیار آسان تر از پاشنه های نازک و میخی می باشد.
  • برای حفظ تعادل و نگه داشتن کفش یا صندل درون پا نیاز به صرف انرژی زیادی نیست.
  • هنگام راه رفتن فشار کمتری به کمر و ستون فقرات وارد می شود.

صندل زمستانی پاشنه دار  انتخاب نوع پاشنه

برای اغلب خانم ها، راه رفتن با پاشنه های میخی و مخروطی بسیار دشوار است و آن ها بیشتر از یک ساعت نمی توانند فشاری را که به کمر و ستون فقراتشان وارد می شود را تحمل نمایند.

هرچه به طول پاشنه نازک اضافه می شود، راه رفتن با آن سخت تر خواهد شد. در واقع صندل پاشنه بلند باید از سایز استانداردی برخوردار باشد. بهترین نوع سایز پاشنه، بین 5 سانت تا 7 سانت است. البته نوع 5 سانت پهن به 5 سانت میخی ترجیخ داده می شود. مدل های ده سانت اغلب برای مجالس عروسی مورد استفاده قرار می گیرند و به پا داشتن آن نیازمند تمرین است. پیاده روی یا ایستادن در ساعات طولانی بر روی پاشنه های به طول 10 سانت، اغلب فرد را با مشکلاتی نظیر زانو درد، کمر درد، تاول، میخچه و یا سایر مشکلات در پا مواجه می سازد.

مطلب پیشنهادی
معرفی انواع نیم بوت مجلسی دخترانه

خصوصیات صندل دست ساز « سونیا روی »

راحت و کاربردی 

صندل پاشنه بلند دخترانه « سونیا روی » بسیار راحت و کاربردی است و با هر نوع لباسی و در هر موقعیتی می توانید آن را بپوشید و استایلی زیبا خلق نمایید. از مهم ترین ویژگی های صندل پاشنه دار این مجموعه، تطابق کف صندل با ارگونومی پا می باشد. این بدان معناست که بدون فشار زیاد به پاها، بدن را در وضعیت خوبی نگه می‌دارد. به عبارتی دیگر، صندل دخترانه و زنانه مناسب باید بتواند به خوبی از قوس کف پا محافظت نماید.

وزن سبک صندل پاشنه بلند دخترانه

مهم ترین فاکتور یک صندل یا کفش، سبک بودن آن است. اگر در هنگام پوشیدن صندل احساس سنگینی کردید، این صندل مناسب نیست. صندل دست ساز « سونیا روی » از متریال باکیفیت و بسیار سبک ساخته شده است.

صندل آبی

مقاومت و انعطاف پذیری زیاد

رویه صندل پاشنه دار دخترانه « سونیا روی »، نرم و راحت است و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد. جنس کفی صندل به گونه ای است که باعث ایجاد عرق نمی شود، در نتیجه پا بر روی آن سُر نمی خورد. همچنین بخش زیرین آن که در تماس با زمین است، در برابر ضربات مستحکم می باشد.

برای استفاده روزمره بهتر است در نظر داشته باشید که پاشنه صندل بیشتر از 3 الی 4 سانتی متر نباشد، چرا که استفاده دائمی از آن به عضلات ساق پا و پاشنه پای شما آسیب نخواهد رساند.

صندل پاشنه بلند مشکی

جنس مرغوب صندل پاشنه بلند دخترانه

برای ساخت این محصولات از متریال خارجی درجه یک استفاده شده است. به همین دلیل دوام و کیفیت هریک از مدل های این مجموعه تضمین شده می باشد.

صندل پاشنه بلند دخترانه

محصولات « سونیا روی » در دو نوع تابستانی و زمستانی 

صندل پاشنه بلند دخترانه در دو نوع « تابستانی »، « پاییزه و زمستانی » عرضه می گردد. برای مشاهده مدل های مخصوص فصول سرد به صفحه « صندل پاییزه پاشنه دار » و مدل های فصول گرم به صفحه « صندل پاشنه دار تابستانی » مراجعه فرمایید.

برای مشاهده کالکشن های متنوع کیف ، نیم بوت و ست با طرح های منحصر به فرد و خاص به صفحات ذیل مراجعه نمایید.

کیف دست ساز در مدل های مختلف مجلسی ، روزمره ، کوچک و …

انواع نیم بوت دست ساز با بهترین درجه کیفی

انواع ست کیف و کفش با قیمت های ویژه

انواع کالکشن های صندل زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *