وبلاگ

راحتی و شیک پوشی با انواع صندل پاشنه دار جدید

صندل پاشنه دار جدید

همه ما می‌دانیم که کفش‌های پاشنه‌دار نه تنها چند سانتی‌متر به قد اضافه می‌کنند، بلکه می‌توانند یک استایل شیک و خاص را خلق نمایند. کفش های پاشنه دار زنانه را می توان به چند دسته طبقه بندی نمود: کفش، چکمه، نیم بوت، صندل و … انتخاب هریک باید براساس نوع کاربرد آن ها صورت پذیرد. در این مطلب شما را با مدل های صندل پاشنه دار جدید آشنا می نماییم.

صندل پاشنه دار جدید

پاشنه های سوزنی، مخروطی و بلوکی از متداول ترین انواع پاشنه هستند. معمولاً راحت ترین آن ها دارای یک پاشنه ضخیم مربعی شکل است که شبیه یک بلوک است. سطح بزرگتر پاشنه با توزیع یکنواخت وزن بدن شما به جای فشار همه آن بر روی یک نقطه کوچک (مانند پاشنه سوزنی) راه رفتن را آسان تر می کند.

صندل پاشنه دار جدید

طراحی به روزترین مدل های صندل پاشنه دار

همه ما می دانیم که پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای ساعت ها بسیار خسته کننده است، بنابراین طراحان این مجموعه تمام تلاش خود را برای طراحی و تولید صندل هایی راحت نموده اند تا با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد.

انواع صندل پاشنه دار جدید « سونیا روی » از یک پاشنه سبک با قطر زیاد ساخته شده اند. طول این پاشنه ها معمولاً از 5 سانتی متر تجاوز نمی کند. این نوع پاشنه بین کفش های پاشنه بلند و کفش های کاملاً تخت قرار می گیرد. این سبک پاشنه هرگز در طولانی مدت به کمر و پا فشار نمی آورد. یکی از ویژگی های آن که به راحتی قابل تشخیص است، انحنای ایجاد شده از اتصال پاشنه ها به زیره صندل است.

این پاشنه ها ظاهری شیک دارند و کاملاً راحت هستند. امروزه این مدل کفش پاشنه‌دار بیشتر و بیشتر مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد، زیرا استفاده روزانه را تسهیل می نماید. متناسب بودن قد پاشنه برای هر موقعیت کاربرد دارد، چه برای رفتن به محل کار و یا قدم زدن در پیاده رو.

صندل پاشنه دار جدید

مطلب پیشنهادی
رنگ بندی کامل کالکشن جدید صندل های تخت

ویژگی های صندل « سونیا روی »

ما می‌خواهیم از پوشیدن انواع صندل پاشنه دار جدید لذت ببرید و به همین دلیل مواد اولیه ای را انتخاب می‌کنیم که حداکثر راحتی را تضمین نمایند. ما همچنین با دقت به نظرات مشتریان خود گوش می دهیم تا از ابتدا برداشت ها و نیازهای آن ها را بدانیم. یک تغییر ظاهری کوچک در طراحی می تواند بر ظاهر معمولی آن تأثیر بگذارد. شکل پاشنه نیز می تواند بر روی پوشیدن تاثیر بگذارد، زیرا برخی از انواع پاشنه برای راه رفتن کمی دشوارتر هستند.

پاشنه های مورد استفاده بسیار سبک هستند و کفی صندل براساس مورفولوژی پای خانم های ایرانی طراحی شده است. به همین دلیل در حین راه رفتن نیازی نیست تا قدرت و انرژی زیادی را برای صندل بگذارید.

ذمپایی پاشنه بلند آبی

صندل پاشنه دار جدید

ما برای شما بهترین ها را عرضه داشته ایم!

اگر به دنبال یک صندل دست دوز هستید که نظیر آن در هیچ فروشگاهی یافت نشود، به شوروم ما مراجعه نمایید. همچنین برای ساده تر شدن خرید، تمامی محصولات ما در سایت « سونیا روی » موجود هستند. اغلب محصولات از سایز 36 تا 43 تولید شده اند. همچنین برای هر مجموعه با ویژگی های یکسان یک دسته بندی مجزا مشخص شده است که این امر می تواند خرید اینترنتی را ساده تر نماید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و صندل زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی ،، دمپایی روفرشی مجلسی ،، صندل پاشنه دار جدید

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

مطلب پیشنهادی
انواع صندل لژدار تابستانی با لژ سبک و مقاوم

سخن پایانی – فروش صندل پاشنه دار جدید

همه ما عاشق کفش های پاشنه بلند هستیم، اما می دانیم که آن ها یک پارادوکس واقعی هستند: آن ها می توانند به ما احساس قدرت بدهند، اما اگر آن را برای مدت طولانی بپوشیم، ابزاری برای شکنجه ما خواهند بود!

صندل های « سونیا روی » آنقدر راحت هستند که بتوانید در طول روز آن‌ها را بپوشید، چه برای رفتن به محل کار و چه برای تماشای هر رویدادی! علیرغم داشتن پاشنه هرگز باعث پیچ خوردگی مچ پا نمی شوند. تکیه گاه مناسب در قسمت پایه پاشنه باعث می شود راه رفتن راحت تر گردد.

انواع صندل تابستانی این مجموعه بسیار کاربردی و منحصر به فرد طراحی شده اند. در روزهای گرم تابستان از استایل زیبای خود نهایت لذت را ببرید! جهت خرید صندل کافیست محصول مورد نظر را به سبد خرید خود وارد نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *