وبلاگ

فروش دمپایی روفرشی مجلسی دست ساز

دمپایی روفرشی مجلسی

اغلب خانم ها و آقایان عادت دارند که در خانه خود دمپایی یا صندل به پا داشته باشند. صندل ها از پای شما محافظت می کنند و احساس لذت بخشی را هنگام راه رفتن برروی  سنگ یا سرامیک کف خانه منتقل می سازند. این نوع صندل ها برای استایل کژوال یا روزمره طراحی می شوند و معمولاً قیمت مناسبی دارند. اما برخی از مدل ها برای مراسم های رسمی تری که در خانه برگزار می شود، طراحی می گردند و از ظاهر شکیل تری برخوردار می باشند. این نوع صندل های مجلسی برای میهمانی ها، تولدها، دورهمی ها و … کاربرد دارند.
شما عزیزان می توانید مدل های مختلف ” صندل یا دمپایی روفرشی مجلسی “ را در فروشگاه  ” سونیا روی “ مشاهده نمایید. مدل ها در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه شده اند.

دمپایی روفرشی مجلسی

انواع صندل سونیا روی “ به صورت دست ساز یا دست دوز ساخته می شوند و از بهترین متریال خارجی برای تولید آن ها استفاده می گردد.

دمپایی روفرشی مجلسی این مجموعه برای فصول مختلف به صورت مجزا طراحی شده است و شما مشتریان گرامی می توانید صندل متناسب با شرایط آب و هوایی فصل موردنظر را انتخاب و خریداری نمایید.

1- دمپایی روفرشی مجلسی برای بهار و تابستان

مهم ترین ویژگی صندل تابستانی باکیفیت ، جلوگیری از تعریق کف پا و کمک به حفظ تعادل دما در ناحیه پاها می باشد. معمولاً دما در خانه پایین تر از محیط بیرون است، اما یک صندل نامناسب می تواند باعث ایجاد عرق در کف پا و میان انگشتان گردد. بر اساس تحقیقات اخیر، ثابت شده است که حدود ده هزار باکتری در هنگام پوشیدن یک دمپایی نامناسب، جذب پا و پوست شما می شود. خطرات ابتلا به عفونت های قارچی نیز مشکل دیگری است که ممکن است با استفاده از یک دمپایی غیراستاندارد با آن مواجه شوید.

طراحان و سازندگان مجموعه ” سونیا روی ” برای  حل این مشکلات از کفی با رویه باکیفیت استفاده نموده اند تا حتی در گرم ترین ساعات روز از تعریق پا جلوگیری نماید.

شما عزیزان می توانید کلیه مدل های منحصر به فرد تابستانی با طرح های خاص و شیک را در کالکشن ذیل مشاهده نمایید:

صندل دخترانه

صندل لا انگشتی زنانه

2- دمپایی روفرشی مجلسی برای پاییز و زمستان

در مدل های زمستانی با توجه به برودت هوا ، کف صندل از خز درجه یک و مرغوب ساخته شده است و به دو شکل جلو باز و جلو بسته طراحی شده اند. هر دو مدل برای فصول سرد کاربرد دارند و انتخاب هریک به شخص شما بازمی گردد.

شما عزیزان می توانید کلیه مدل های منحصر به فرد زمستانی با طرح های خاص در انحصار این مجموعه را در کالکشن ذیل مشاهده نمایید:

صندل پاییزه و زمستانی

صندل روفرشی مجلسی زنانه پلنگی

مطلب پیشنهادی
انواع صندل زنانه رنگی

ویژگی های انواع دمپایی روفرشی مجلسی دست ساز ” سونیا روی “

هنگام خرید یک صندل یا دمپایی روفرشی مجلسی چند ویژگی وجود دارد که دانستن آن ها می تواند به شما در انتخاب مناسب و محافظت بهتر از پاها کمک کند. این ویژگی ها عبارتند از :

کفی استاندارد صندل

پوشیدن دمپایی روفرشی با کفی مناسب مزایای متعددی دارد. آن ها می توانند به شما کمک کنند پاهای خود را در موقعیت مناسب قرار دهید و از بروز بیماری های مربوط به زانو، و پشت ساق پا جلوگیری می کند. اگر از بیماری های دیابتی مانند نوروپاتی رنج می برید، حتماً باید از یک صندل با کفی استاندارد استفاده نمایید. این نوع صندل ها می توانند خون رسانی را تحریک کنند که برای این بیماران بسیار مهم است. اگر خار پاشنه دارید، هیچ چیز بهتر از استفاده از دمپایی روفرشی استاندارد و طبی نیست. مواد نرم به کار رفته در کف پا و پاشنه می توانند فشار پاشنه را کاهش دهند که از برور احساس درد ممانعت به عمل می آورد.

کلیه محصولات مجموعه ” سونیا روی ” دارای کفی استاندارد هستند که براساس ارگونومی پای خانم های ایرانی ساخته شده اند. 

دمپایی روفرشی زنانه

وزن دمپایی روفرشی مجلسی

نکته مهم در زمان تصمیم گیری در مورد خرید یک دمپایی روفرشی مجلسی ، در نظر گرفتن اندازه و وزن آن است. اندازه و وزن مناسب برای سلامت پاهای شما بسیار مهم است. بهتر است دمپایی روفرشی را تا حد امکان سبک تر انتخاب کنید، زیرا می خواهید که از آن برای ساعات طولانی استفاده نمایید. از سوی دیگر، دمپایی‌های سنگین‌تر راه رفتن را دشوار نموده و احساس راحتی کمتری به شما می دهند.

دمپایی های ارتوپدی بهترین انتخاب هستند و مزایای زیادی دارند، اما اغلب آن ها ظاهر زیبایی ندارند. با وجود این مزایا، اکثر افراد دمپایی ارتوپدی را دوست ندارند و انواع دیگر را ترجیح می دهند. به این افراد توصیه می شود حداقل نوع پاشنه و کف پا را در نظر بگیرند. توجه به موقعیتی که پنجه در آن قرار می گیرد نیز مهم است، به همین دلیل کفش ها و دمپایی های نوک گرد ترجیح داده می شوند.

کلیه محصولات مجموعه ” سونیا روی ” از وزن کمی برخوردار هستند و ساعت ها می توان آن ها را به پا داشت. 

صندل جدید پاییزی

پاشنه صندل

تفاوت اصلی صندل های مردانه و زنانه مربوط به پاشنه پا است. زنان به دلایل زیادی به کفش های پاشنه بلند یا لژدار علاقه مند هستند. در این صورت، انتخاب مناسبی که تأثیر منفی بر بدن آن ها نداشته باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

صندل و دمپایی با پاشنه پهن و کوتاه تر توصیه می شود. استفاده از دمپایی های روفرشی که جذاب و ایمن هستند، بسیار لذت بخش است.

دمپایی های روفرشی مجلسی زنانه فروشگاه ” سونیا روی ” به سه شکل تخت، لژدار و پاشنه دار طراحی گردیده اند.

صندل لژدار زنانه جدید

دمپایی روفرشی مجلسی بدون پاشنه

فروش انواع صندل روفرشی مجلسی

صندل هایی که از کیفیت زیره و کفی برخوردارند، می توانند مدت طولانی تری دوام بیاورند و احساس بهتری در شما ایجاد کنند. با توجه به نکات فوق می توانید هنگام خرید دمپایی روفرشی مجلسی زنانه انتخاب بهتری داشته باشید. بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که می توانید آن ها را در مناسبت های مختلف بپوشید. این ویژگی می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و زمان کمک کند.

شناخت سازنده ای که بتواند جدیدترین مجموعه از جدیدترین طرح ها را در اختیار شما قرار دهد، بسیار مهم است. در صورت علاقه می توانیم بهترین ها را به شما پیشنهاد نماییم!

انواع کالکشن های صندل زنانه و دخترانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *