وبلاگ

عرضه جذاب ترین مدل های صندل زنانه روفرشی

صندل زنانه روفرشی

در خانه هر خانمی حتماً یک جفت صندل زنانه روفرشی پیدا می شود! همان طور که از نام آن مشخص است، در داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع صندل ها اغلب برای دو نوع استایل کژوال (روزمره) و مجلسی طراحی می شوند. بسته به نوع کاربرد صندل ، می توانند تخت ، لژدار یا پاشنه دار باشند. طراحان مجموعه « سونیا روی » با عرضه کالکشن ” صندل روفرشی ” مدل های منحصر به فردی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

صندل زنانه روفرشی

اصطلاحات مورد استفاده برای توصیف مواد صندل و نحوه ساخت و ساز آن معمولاً در همه کارگاه ها یکسان است. بنابراین ما سعی خواهیم کرد برخی از اصطلاحات رایج را مورد بررسی قرار دهیم تا از این به بعد ابهامی در هنگام خرید صندل یا کفش نداشته باشید. معمولاً سه لایه ساختاری در زیره کفش و صندل وجود دارد:

1- کف پا (قسمتی که پای شما روی آن قرار می‌گیرد)
2- زیره میانی (در مرکز صندل قرار دارد و وظیفه پشتیبانی یا بالشتک را برعهده دارد)
3- زیره (قسمت پایین با آج)

از آنجایی که کفی‌های میانی بسیار متغیر هستند – و همیشه وجود ندارند – ما بیشتر روی کفی‌ها تمرکز خواهیم کرد.

صندل زنانه روفرشی

صندل زنانه روفرشی با کفی انعطاف پذیر و بادوام 

همه افراد به دنبال گزینه ای با کفی نرم تر و انعطاف پذیرتر هستند. البته باید توجه داشت که متریال انعطاف پذیرتر لزوماً به معنای دوام بیشتر نیست. ممکن است کفی کفش یا صندل شما بسیار نرم باشد، اما پس از مدتی فرم و شکل ظاهری خود را از دست بدهد. به همین دلیل کفی باید از استحکام و انعطاف پذیری به یک میزان برخوردار باشد. همچنین باید در نظر بگیرید که راحتی پاهای شما چگونه به دست می آیند. ممکن است برای رسیدن به این امر به تعداد زیادی تکیه گاه یا قوس نیاز داشته باشید. این موضوع در مورد پاهای پهن یا انگشتان بلندتر نیز صدق می کند. بنابراین در هنگام خرید صندل زنانه یا دخترانه باید به این موارد دقت نمایید.

انواع صندل دست ساز فروشگاه ” سونیا روی “ به دلیل استفاده طراحان ما از مواد اولیه درجه یک خارجی از انعطاف و استحکام زیادی برخوردارند. همچنین صندل ها را براساس سایز دقیق پای شما طراحی می نمایند. بنابراین اگر مشکل دوسایزه بودن پا دارید یا انگشتان شما بلندتر و پهن تر از معمول است، نگران نباشید! شما عزیزان تنها با یک تماس تلفنی و سفارشی سازی محصول خود، می توانید محصول را دقیقا به اندازه و مشخصات پاهایتان دریافت نمایید.

دمپایی روفرشی

شکل ظاهری منحصر به فرد

به طور کلی افرادی که به دنبال صندل های روفرشی هستند، لازم نیست که به دنبال یک صندل مقاوم و سخت برای گذراندن ده ها متر مسافت باشند. در اینجا شکل ظاهری صندل زنانه روفرشی از اهمیت بیشتری برخوردار است. کافیست که صندل شما راحت باشد و از کفی انعطاف پذیر و بادوامی ساخته شده باشد. در این صورت دیگر نیازی به بررسی جوانب دیگر نیست. طراحان مجموعه ” سونیا روی “ با خلق ظاهری جذاب و زیبا برای انواع صندل زنانه روفرشی استایل شما را منحصر به فرد می نمایند.

صندل زنانه روفرشی

مطلب پیشنهادی
انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

تنوع مدل ها

هرگونه شکل ظاهری که مدنظرتان هست را می توانید در فروشگاه ” سونیا روی “ بیابید. انواع صندل زنانه روفرشی به صورت تخت (بدون پاشنه)، پاشنه دار (پهن و میخی) و یا لژدار (لژمتوسط و یا بلند) طراحی شده اند. انتخاب هریک از کالکشن ها به شکل منحصر به فرد پای شما و سطح راحتی دلخواه تان بستگی دارد. همچنین براساس فصل نیز می توانید مدل موردنظر خود را انتخاب نمایید. ( صندل تابستانی و صندل زمستانی )

صندل تابستانی

خرید جدیدترین مدل های صندل از سایت صندل 

شما مشتریان گرامی می توانید تمام مقالات ما را بررسی کنید و از جزئیات خصوصیات صندل ها اطلاع پیدا نمایید. شما به دو صورت می توانید خرید خود را انجام دهید:

1- مراجعه حضوری
2- مراجعه آنلاین

اگر ساکن تهران هستید، حضور در شوروم ما بهترین گزینه برای خرید است. در آنجا می توانید انواع مدل های مختلف را پا بزنید و مدل موردنظر خود را انتخاب نمایید. اما اگر آنلاین خرید می‌کنید، مطمئن شوید که سایز پا را به درستی انتخاب نموده اید. خرید آنلاین یک گزینه بدون دردسر و راحت است که در هر کجای ایران هستید می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. محصول را در بسته بندی جذاب درب منزل خود تحویل بگیرید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *