وبلاگ

جدیدترین صندل زنانه تابستانی و زمستانی

جدیدترین صندل زنانه

یک صندل راحت زنانه از متریال کششی جدید ساخته شده است. این مواد ساخته شده از چرم نرم یا پارچه، برای راحتی بیشتر با شکل پاهای شما مطابقت دارند.
جدیدترین انواع صندل زنانه دست دوز در سایزهای مختلف (36 تا 43) در فروشگاه « سونیا روی » موجود هستند. این صندل ها از کفی استاندارد ساخته شده اند و از ایجاد فشار بر کف پاهای شما جلوگیری می نمایند.

جدیدترین صندل زنانه

محصولات ما از ویژگی های ذیل برخوردارند:

1- صندل های تخت متناسب با پای شما

هنگام ساخت صندل دست ساز از نیروهای متخصص این حوزه بهره گرفته شده است. یک صندل راحت با مورفولوژی پاها سازگار است. در بیشتر مواقع سایز X یک کفش یا صندل با اندازه کف پای اغلب افراد سازگاری دارد. آنچه مورد بحث است، پهنای یک صندل است. شرایط جوی، نوع تغذیه و ژنتیک از جمله عوامل تعیین کننده مورفولوژی پاهای یک جمعیت آماری می باشد. کارشناسان ما با توجه به این موضوع پهنای صندل ها را براساس مورفولوژی پای زنان ایرانی می سازند تا محصولات از بیشترین میزان راحتی برخوردار باشند.

همچنین اگر در پیدا کردن صندل هایی که برای پاهای بسیار پهن یا باریک مناسب هستند مشکل دارید، با همکاران ما در این مجموعه مشورت نمایید. طراحان ما برحسب نیاز شما می توانند صندل های زیبا در پنج عرض مختلف، از بسیار باریک تا بسیار پهن را ارائه نمایند.

صندل تخت مشکی

2- صندل های لژدار گوه ای راحت و سبک

در طول تابستان، مشکلات گردش خون رایج است. برای محدود کردن این مشکل، بهتر است صندل های زنانه با پاشنه کوچک گوه ای را انتخاب نمایید. این صندل های گوه ای بازگشت وریدی خوب را تضمین می کنند. به لطف این پاشنه، پاها کمتر ورم خواهند نمود.

انواع صندل لژدار تابستانی ما بسیار سبک هستند و هنگام راه رفتن باعث پیچ خوردگی مچ پا نخواهند شد. مدل های مجلسی همان طور که در تصویر ذیل مشخص است از ارتفاع لژ بالاتری برخوردار است. این صندل پا خور بسیار جذابی دارد. متریال مورد استفاده برای کفی موجب می گردد تا پا از روی کفی سُر نخورد و از تعریق در کف پا جلوگیری می نماید.

صندل لژدار جدید

3- جدیدترین صندل های زنانه با یک فضای داخلی راحت

در تابستان، پاها در کفش یا صندل عرق می کنند. به همین دلیل مدل های صندل تابستانی راحتی با آستر تنفس پذیر و آنتی باکتریال را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این، آستر بدون درز از پاهای شما محافظت می کند. جدیدترین صندل های زنانه دارای زیره‌ای لایه‌دار با چسبندگی عالی هستند که از هرگونه لغزش یا افتادن جلوگیری می کند. آن ها همچنین دارای پدهای ضربه‌گیر در قسمت پاشنه‌ هستند که باعث ایجاد تاول نخواهند شد.

در روزهای گرم تابستان می توانید مدل های صندل تخت جدید « سونیا روی » را با استایل تابستانی خود ست کنید. انواع صندل دست ساز با بیش از ده ها رنگ و طرح های مختلف از بژ و سفید خنثی گرفته تا رنگ های تابستانی جیغ تولید شده اند. صندل های خود را می توانید در چمدان سفر بگذارید و به هر منطقه ای که می خواهید با خیالی آسوده سفر کنید. از پوشیدن جدیدترین مدل های صندل زنانه لذت ببرید!

صندل زنانه کرم رنگ

دمپایی لا انگشتی

4- جدیدترین صندل های زنانه با یک کفی قابل جابجایی

اگر پاهای حساسی دارید یا از مشکلات کمر رنج می برید، ممکن است بخواهید از کفی های ارتوپدی استفاده کنید. بنابراین صندل راحتی زنانه باید دارای کفی قابل جابجایی باشد. در این حالت می توانید کفی های بالشتکی را نگه دارید یا کفی های متحرک را با کفی های ارتوپدی خود جایگزین کنید.

انتخاب صندل با توجه به هدف و کاربرد آن

هنگام خرید صندل به فعالیت ها و اولویت های روزانه خود، توجه نمایید. اگر در طول روز مشغول انجام کارهای فیزیکی بیشتری هستید، باید به دنبال یک جفت صندل راحتی تخت باشید. اگر در تابستان برای محل کار خود نیاز به صندل دارید، حتماً از مدل های پشت بنددار استفاده نمایید. لژ 3 سانت می تواند فرم و شکل صندل را رسمی تر نماید.

مطلب پیشنهادی
طرفداران صندل کنفی تابستانی از کالکشن بزرگ ما دیدن فرمایند!

جدیدترین مدل های صندل برای فصول سرد

در ماه های سرد سال، ما کالکشن صندل زمستانی و پاییزه را با ده ها طرح و رنگ مختلف ارائه نموده ایم. این صندل ها کاملاً برای مقابله با برودت هوا و سرما در بیرون از منزل یا در خانه ساخته شده اند. کلیه مدل های این کالکشن فوق العاده شیک هستند، بنابراین می توان آن ها را با همه نوع استایلی از پیراهن و دامن گرفته تا شلوار جین پوشید.

جدیدترین صندل زنانه زمستانی

فروش از طریق سایت صندل 

شما عزیزان می توانید به راحتی انواع صندل دست ساز را از طریق سایت « سونیا روی » سفارش دهید. محصول از طریق تیپاکس به سراسر کشور ارسال می گردد. با مشاهده کیفیت بالای محصولات این مجموعه، حتماً بار دیگر نیز ما را انتخاب می کنید و این مجموعه را به دوستان و سایر اعضای خانواده خود معرفی خواهید نمود!

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *