وبلاگ

رنگ بندی کامل کالکشن جدید صندل های تخت

صندل تخت جدید

انواع صندل تخت جدید دخترانه « سونیا روی » در مدل های مختلف عرضه می گردد. استفاده از پارچه های خارجی برای ساخت صندل ها، کیفیت این محصولات را تضمین می نماید.

صندل تخت جدید دخترانه

در میان انواع صندل زنانه و دخترانه ترند سال، صندل های تخت طرفداران زیادی دارد و مورد پسند اغلب خانم های شیک پوش قرار می گیرد. به کمک صندل تخت جدید « سونیا روی »، می توان استایل های بسیار جذابی را خلق کرد.

از صندل‌های تخت می توان در محیط خانه به عنوان روفرشی و در خارج از خانه در فضاهای مختلف (ساحلی، پیاده روی و …) استفاده نمود. بنابراین باید کفی آن ها براساس ارگونومی پا ساخته شده باشد تا به کمر و پا در موقعیت های مختلف آسیبی نرساند. بهتر است بدانید ارتفاع کف صندل تا زمین (حتی در صندل های تخت) می تواند تعیین کننده راحتی صندل باشد. اگر این ارتفاع براساس استانداردهای ارگونومی ساخته نشود، در طولانی مدت به ستون فقرات آسیب جدی خواهد رسید.

همچنین کفی باید از موادی ساخته شده باشد که موجب تولید عرق در کف پا نگردد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است، زیرا علاوه بر رعایت بهداشت فردی، پا درون صندل سُر نمی خورد و راه رفتن با آن سخت نخواهد شد.

مشاهده انواع صندل دخترانه

رنگ بندی کامل کالکشن صندل تابستانی دخترانه

صندل تابستانی دخترانه باید از رنگ های متنوعی ساخته شود تا با هر نوع سلیقه و استایلی تناسب داشته باشد. رنگ های شاد روشن و رنگ های تیره هردو طرفداران مخصوص به خود را دارند و براساس استایل، ترند ، مُد و سلیقه افراد انتخاب می شوند.

طراحان مجموعه سونیا روی با در نظر گرفتن این موضوع، رنگ های متنوعی را در طراحی صندل های تخت جدید در نظر گرفته اند. رنگ های گرم نظیر قرمز، نارنجی، سرخابی، صورتی و … و رنگ های سرد و تیره نظیر سبز ، آبی ، سورمه ای ، مشکی و … با ترکیب بندی جذاب عرضه می گردند.

صندل تخت جدید

صندل تخت جدید

کیفیت بالای پارچه صندل تخت جدید

از دیگر موارد مهم در هنگام خرید صندل ، توجه به کیفیت پارچه به کار رفته در آن است. پارچه های مورد استفاده در ساخت صندل ها، از الیاف متراکم و منسجم تولید شده اند، در نتیجه دوام زیادی دارد و به راحتی با شوینده مناسب تمیز می شوند.

کلیه صندل ها از متریال نرم و انعطاف پذیر ساخته شده اند!

صندل اگر جنس خشکی داشته باشد، به کمر و پا آسیب می رساند و هنگام راه رفتن با آن احساس خوبی به فرد منتقل نمی گردد. صندل های « سونیا روی » بسیار باکیفیت هستند و از متریال نرم و انعطاف پذیری ساخته شده اند.

مطلب پیشنهادی
انواع کیف دخترانه شیک و کاربردی

مدل های منحصر به فرد در کالکشن صندل بدون پاشنه ( صندل تخت جدید )

خلاقیت به کار رفته در طراحی مدل ها مهم ترین ویژگی صندل های دست ساز « سونیا روی » می باشد که سبب تمایز آن با سایر مدل های موجود در بازار می گردد. به عبارتی دیگر مدل ها کاملاً منحصر به فرد هستند و نظیر آن در سایر فروشگاه ها مشاهده نمی شود.

صندل تخت جدید دخترانه

خرید راحت و آسان از سایت سونیا روی

از مزیت های خرید اینترنتی، سهولت در انجام فرآیند خرید می باشد. این موضوع خصوصاً در شهرهای بزرگ و صنعتی حائز اهمیت است. همچنین با چند کلیک ساده می توان خرید خود را از یک شهر دیگر انجام داد، بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری باشد.

سایت صندل « سونیا روی » فرآیند انتخاب و خرید را برای شما عزیزان کاملاً ساده نموده است. چیدمان محصولات در دسته بندی های مختلف موجب گردیده تا شما بتوانید براساس نیاز خود دسته بندی موردنظر را انتخاب نمایید و محصولات متنوع هر دسته بندی را مشاهده کنید.

عمدتاً سایزبندی محصولات کامل است (از 35 تا 43) و شما مشتریان گرامی پس از انتخاب سایز موردنظر، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پیک برای شهر تهران و از طریق تیپاکس برای سایر شهرهای کشور ارسال می گردد.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *