وبلاگ

انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

صندل روفرشی مجلسی

اغلب خانم ها به دنبال خرید صندل روفرشی مجلسی به هنگام برگزاری میهمانی های خاص خود هستند. این نوع صندل ها باید از لحاظ ظاهری کاملاً متفاوت باشند و جلوه فوق العاده ای داشته باشند.

انواع صندل روفرشی مجلسی دست ساز

در متن ذیل با انواع کالکشن های صندل روفرشی مجلسی دخترانه و زنانه فروشگاه « سونیا روی » آشنا خواهید شد.

کالکشن Elegant 

کالکشن « Elegant » فروشگاه « سونیا روی » مجموعه ای از مدل های شیک و مینیمال است که رنگ و طرح های آن مورد پسند اغلب سیلقه ها قرار می گیرد. این صندل ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر کاربرد روی فرش، می توانند در خارج از خانه نیز مورد استفاده قرار گیرند. (در فصل بهار و تابستان)

رنگ بندی صندل ها کاملاً متنوع است و از تیره ترین طیف یعنی مشکی تا روشن ترین طیف یعنی سفید را شامل می شود. این مدل ها علاوه بر سادگی، جذابیت بصری زیادی دارند. صندل های دست ساز این کالکشن بسیار سبک هستند و جنس رویه آن از پارچه باکیفیت خارجی می باشد. صندل های تخت این مجموعه را می توان ساعت ها به پا داشت بدون اینکه به کمر یا پا آسیبی برسد.

مشاهده مدل های صندل دخترانه مدل Elegant

صندل سرخابی Elegant 

کالکشن Mermaid

اگر علاقمند به صندل های تزئین شده هستید، حتماً نگاهی به کالکشن « mermaid » بیندازید. مروارید، جزء جذاب ترین اکسسوری هایی روز بازار است که در صنعت پوشاک مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. طراحان « سونیا روی » برای علاقمندان به صندل های کار شده، این محصولات را به زیباترین شکل خلق نموده اند. رنگ بندی انواع صندل روفرشی مجلسی این کالکشن نیز بسیار متنوع است. کفی این صندل ها به گونه ای طراحی شده است که در محیط خارج از خانه نیز می توانید آن را به پا داشته باشید.

مشاهده مدل های صندل دخترانه مدل Mermaid

صندل روفرشی مجلسی

کالکشن knob

صندل های این کالکشن با چهار رنگ پرطرفدار مشکی ، کرم ، سبز و بنفش طراحی شده اند. مدل های این کالکشن جزء صندل های محبوب روفرشی مجلسی از نظر مشتریان ما محسوب می شوند. صندل های این کالکشن به صورت تخت و لژدار تولید شده اند. این صندل ها از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند و بسیار باکیفیت و بادوام هستند. این محصولات شیک و کاربردی هستند. پاخور زیبایی دارند و بسیار سبک و راحت می باشند.

مشاهده مدل های صندل دخترانه مدل knob

صندل مشکی دخترانه

ویژگی های صندل تخت جدید « سونیا روی »

طراحان این مجموعه با توجه به روانشناسی رنگ ها، برای هر مدل یک رنگ خاص را در نظر می گیرند تا خانم های عزیز بتوانند بهترین استایل را خلق نمایند. در علم روانشناسی، رنگ های سرد به عنوان رنگ های آرامش بخش تلقی می شوند و با خلاقیت و ایده‌پردازی مرتبط می باشند. رنگ های گرم که با شور و هیجان در ارتباطند، احساس و انرژی خوبی را به فرد و اطرافیان او منتقل می سازند.

برای طراحی کلیه مدل ها، ترندهای روز در نظر گرفته می شوند تا محصولات براساس مُد روز تولید گردند. جدیدترین طرح های صندل روفرشی مجلسی (بدون پاشنه) فروشگاه « سونیا روی » با بهترین درجه کیفی عرضه می شود.

مطلب پیشنهادی
انواع صندل پاشنه بلند دخترانه تابستانی و زمستانی

خرید صندل روفرشی مجلسی از سایت سونیا روی

انواع صندل دست ساز را می توانید به سادگی از طریق سایت « سونیا روی » خریداری نمایید. برای خرید انواع صندل دخترانه زیبا، کافیست سفارش خود را در سایت « سونیا روی » ثبت کنید. این محصول از طریق تیپاکس به سراسر کشور ارسال می گردد.

خرید شیک ترین مدل های کیف زنانه جدید و انواع ست کیف و صندل روفرشی مجلسی  

فروشگاه « سونیا روی » انواع مدل های کیف دست ساز زنانه مجلسی، روزمره و … را با بهترین کیفیت عرضه می دارد. برای مشاهده مدل های ست با انواع صندل روفرشی مجلسی ، کافیست به صفحه « ست کیف و کفش » مراجعه فرمایید. این محصولات با تخفیف های ویژه ای عرضه می گردند.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

نیم بوت مجلسی 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *