وبلاگ

انواع صندل زنانه جدید با ده ها طرح و رنگ متنوع

صندل زنانه جدید

راحتی یک صندل درست به اندازه یک کفش حائز اهمیت است. افرادی که در تابستان در خارج از خانه از صندل استفاده می کنند، حتماً متوجه این موضوع شده اند. یک جفت صندل، به همان اندازه که کاربردی است باید شیک هم باشد. « سونیا روی » طراح و سازنده انواع صندل زنانه جدید ، شیک و کاربردی با بهترین درجه کیفی برای مناسبت های مختلف می باشد.

به گفته دکتر ژاکلین سوترا، متخصص و جراح پا در نیویورک، زمانی که صندل مناسبی را برای خود انتخاب کنید، آن ها می توانند به اندازه یک جفت کفش کتانی راحت باشند. او اعتقاد دارد: ” کفش یا صندل شما باید متناسب با نوع پای شما و همچنین میزان فعالیت بدنی تان انتخاب شود. این نه تنها باعث راحتی شده، بلکه می تواند از آسیب دیدگی نیز جلوگیری نماید.”

در فروشگاه « سونیا روی » همه مدل صندل برای استفاده روزمره، روفرشی، مجلسی یا برای استفاده هنگام مسافرت و پیاده روی را خواهید یافت. این محصولات دست ساز برای راحتی پاهای شما در طولانی مدت ساخته شده اند.

ویژگی‌های انواع صندل زنانه جدید

خصوصیات محصولات تولید شده در این مجموعه به شرح ذیل است:

کفی استاندارد

اگر کفی صندل مناسب نباشد، حرکت را محدود می کند یا باعث تحریک دردهای عضلانی در ساق پا خواهد شد. همچنین فشار روی ماهیچه‌های پا می تواند در طولانی مدت باعث ایجاد انگشتان چکشی یا انحراف شست پا گردد.

به علاوه  اگر کفی سُر باشد، شما باید به طور مداوم تلاش کنید تا صندل از روی پای شما سر نخورد و این در حین راه رفتن احساس ناخوشایندی را به شما منتقل خواهد ساخت. کفی های مورد استفاده در این مجموعه برای ساخت صندل زنانه جدید ، از بهترین متریال ساخته شده اند تا به هیچ عنوان باعث آسیب به پا نگردند.

صندل مجلسی شیک زنانه

جدیدترین مدل های صندل مشکی رنگ

سایزبندی متنوع

افراد کوچک پا و یا بزرگ پا بدون هیچگونه مشکلی می توانند مدل موردنظر خود را در سایت انتخاب نمایند. اغلب مدل ها از سایز 35.5 تا 43 قابل سفارش هستند. همچنین افرادی که مشکل دوسایزه بودن پا را دارند، برای اطمینان از خرید خود امکان تبادل اطلاعات میان شخص خریدار و سازنده وجود دارد. بدین ترتیب صندل به طور دقیق، درست به اندازه سایز پا ساخته و ارسال می گردد.

همچنین اگر در پیدا کردن صندل هایی که برای پاهای پهن یا باریک مناسبند، مشکل دارید، با همکاران ما در این مجموعه مشورت نمایید. طراحان ما برحسب نیاز شما می توانند صندل های زیبا در پنج عرض مختلف، از بسیار باریک تا بسیار پهن را ارائه نمایند.

مطلب پیشنهادی
انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

 استفاده از صندل زنانه جدید در روزهای داغ تابستان

جنس کفی صندل تابستانی می تواند تعیین کننده میزان تعریق پا باشد. این مسئله خصوصاً در روزهای گرم و داغ تابستان حائز اهمیت است. اگر کفی از متریال نامرغوب ساخته شده باشد، باعث تعریق پاهای شما می شود. این باعث می شود تا در حین راه رفتن دائماً سُر بخورید و برای نگه داشتن پا داخل صندل، انرژی بیشتری را صرف نمایید. تعریق بیش از حد همچنین موجب بروز قارچ و یا بیماری های پوستی در بین انگشتان خواهد شد.
کفی انواع صندل زنانه جدید « سونیا روی » بدون هیچگونه ایجاد تعریق ، به خوبی از پا در حین حرکت نگهداری می نماید.

دمپایی دخترانه زرشکی مرواریدی

طراحی سبک – صندل زنانه جدید

اگر به دنبال یک جفت صندل دست ساز اسپرت و سبک برای پوشیدن در پیاده روی های تابستانی طولانی مدت هستید، به فروشگاه ما سری بزنید. انواع صندل زنانه جدید دارای زیره‌ای لایه‌دار با چسبندگی عالی هستند که از هرگونه لغزش یا افتادن جلوگیری می کند. آن ها همچنین دارای پدهای ضربه‌گیر در قسمت پاشنه‌ هستند که باعث ایجاد تاول نخواهند شد.

مطلب پیشنهادی
انواع صندل پاشنه بلند دخترانه تابستانی و زمستانی

شیک و خاص

کلیه مدل های صندل زنانه و دخترانه فوق العاده شیک هستند، بنابراین می توان آن ها را با همه نوع استایلی از پیراهن و دامن گرفته تا شلوار جین پوشید.

ست صندل و کیف طوسی

خرید از سایت صندل

انواع صندل زنانه جدید با بیش از ده ها رنگ و طرح های مختلف از بژ و سفید خنثی گرفته تا مدل های پلنگی طراحی شده اند. صندل های خود را می توانید در چمدان سفر بگذارید و به هر منطقه ای که می خواهید با خیالی آسوده سفر کنید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *