وبلاگ

صندل جدید امسال

صندل جدید امسال

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر در تعطیلات عید نوروز امسال هستید، حتماً ایده های زیادی برای جذاب تر نمودن استایل خود در ذهن دارید! چند ترند صندل وجود دارد که باید در حین تغییر استایل خود از زمستان به بهار و تابستان، در نظر بگیرید. در این مطلب شما را با مدل های صندل جدید امسال آشنا می نماییم.

صندل جدید امسال

مدل های ترند سال عبارتند از:

انواع صندل لژدار کنفی

مدل های لژدار مثل همیشه می توانند در صدر ترند مدل های صندل امسال قرار بگیرند. این مدل ها که با لژ کوتاه، متوسط و بلند عرضه می شوند، همواره استایل بهاره یا تابستانی شما را خاص و شیک می نمایند.

شما با انواع صندل لژدار کنفی « سونیا روی » به اندازه کافی احساس راحتی خواهید کرد. رویه بلند آن از پای شما در برابر پیچ خوردگی محافظت می نماید. همچنین جنس کنفی لژ بسیار سبک است و هرگز احساس ناخوشانیدی هنگام ایستادن های طولانی یا پیاده روی ها احساس نخواهید کرد. این محصولات هرگز در پا نمی لغزند و از زیبایی راه رفتن خرامان شما نمی کاهند.

انواع صندل پاشنه دار یا لژدار، پشتیبانی عالی از قوس پا را ارائه می دهند. این محصولات توسط متخصصان مورفولوژی پا به طور خاص برای حمایت از وضعیت و راه رفتن سالم طراحی شده اند.

صندل جدید امسال

صندل های تخت

این صندل‌های روزمره ترند امسال، کاملاً غیررسمی هستند و یک گزینه عالی برای ویلای ساحلی به شمار می روند. وجود این مدل های ساده شیک برای هر کمد لباسی در هوای گرم بسیار مهم است. تصور کنید یک جفت دمپایی نامناسب به راحتی می تواند لذت شما را هنگام قدم زدن زیر نور خورشید خراب کند. (فکر کنید: تاول زدن انگشتان پا و درد پاها)

انواع صندل تخت جدید « سونیا روی » با مدل های شیک کلاسیک یا مینیمال مدرن از بهترین گزینه ها برای مسافرت های نوروزی به حساب می آیند. برخی از مدل ها به صورت پشت باز و برخی به کمک یک بند محکم شده اند.

قیمت صندل زنانه

ما برای پیاده روی در سواحل، اطراف ویلا و … محصولات را به گونه ای طراحی کرده ایم که احساس راحتی و ظاهری زیبا به شما بدهد. این مدل های صندل جدید امسال از زیره با دوام ساخته شده اند و به سادگی دچار سایش و فرسودگی نمی شوند. جنس پارچه به کار رفته بر روی رویه محصولات به گونه ای است که به کمک یک شوینده ملایم به آسانی تمیز می شوند و شکل ظاهری خود را حفظ می نمایند. به راحتی می توانید این دمپایی های سبک وزن را در چمدان خود بگذارید و همراه خود به شهرها و یا کشورهای مختلف ببرید!

دمپایی دست ساز

انواع مدل های جلوبسته

اگر سفر نوروزی شما به مناطقی با آب و هوای سردسیر است، می توانید از مدل های صندل جلو بسته ما که برای این شرایط آب و هوایی طراحی شده اند، استفاده نمایید.

شیک ترین و خاص ترین مدل های جلوبسته با رنگ ها و طرح های متنوع را می توانید در سایت « سونیا روی » بیابید!

دمپایی جلوبسته شیک

صندل پشمی

عرضه انواع صندل جدید امسال با طرح ها و رنگ های مختلف

ظریف ترین مدل های ترند شده سال صندل دخترانه و زنانه را در کالکشن های مختلفی عرضه داشته ایم تا شما عزیزان بتوانید راحت تر انتخاب کنید.

طراحی کلیه مدل ها در انحصار مجموعه « سونیا روی » است و نظیر آن را در بازار نخواهید یافت. طیف گسترده ای از رنگ ها را می توانید با لباس های جذاب خود ست کنید و یک استایل فوق العاده شیک را خلق نمایید. انواع دمپایی دست دوز ما با شلوارهای بلند یا شورتک و یا دامن های کوتاه هماهنگی کاملی دارند و در پا بسیار خوش فرم هستند.

مطلب پیشنهادی
انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

خرید از فروشگاه تخصصی سونیا روی 

جفت صندل تابستانی مورد علاقه خود را از میان ده ها مدل متنوع برگزینید و از استایل زیبای خود لذت ببرید! جهت خرید صندل انواع کالکشن های زنانه صندل مجلسی ،، صندل لا انگشتی را مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *