وبلاگ

انواع صندل زنانه رنگی

صندل زنانه رنگی

انواع صندل زنانه رنگی را می توانید در سایت ” سونیا روی ” مشاهده نمایید. مدل ها از ترندهای منحصر به فرد ترکی و اروپایی الگوبرداری شده اند. صندل ها به صورت تخت و لژدار در کالکشن های مختلف عرضه می گردند.

صندل زنانه رنگی

محصولات این فروشگاه دارای ویژگی های ذیل می باشند:

رویه صندل با عرض زیاد

در برخی از مدل ها، رویه صندل به صورت عریض طراحی شده است. این به دلیل عدم تغییر شکل انگشت شست پا که اغلب ناتوان کننده است، می باشد. در صورتی که حالت انگشتان در زمان راه رفتن تغییر پیدا کند، پس از گذشت چند ساعت باعث درد قابل توجهی هنگام راه رفتن می شود.

صندل هایی با رویه عریض، حجم قابل قبولی از مدل را به نمایش می گذارند. در نتیجه جذابیت بصری بیشتری خواهند داشت. مدل Fruit Roll یکی از انواع صندل زنانه رنگی است که به دلیل رویه بلند، از آسیب فشاری که نیروی جاذبه به هنگام بلند شدن پا از روی زمین وارد می سازد، جلوگیری می نماید.

صندل زنانه رنگی

راه رفتن با مدل Green Knob Hempen نیز بسیار آسان است، بدون اینکه هیچگونه نیروی فشاری به ستون فقرات وارد نماید. این صندل سبک است و بسیار خوش فرم می باشد.

صندل تابستانی

اگر میزان پیاده روی شما در طی روز زیاد است برای اینکه پای خود را راحت نگه دارید، صندل هایی را انتخاب کنید که متناسب با عرض آن باشند. صندل های فروشگاه ” سونیا روی “ در عرض های مختلفی عرضه می شوند. در فروشگاه ما حتماً محصولی را خواهید یافت که کاملاً با مورفولوژی پای شما سازگار است.

عرض مناسب صندل سبب می گردد که تعادل خود را در هنگام پیاده روی به خوبی حفظ کنید. همچنین تکیه گاه پا را در بهترین حالت نگه می دارد. بنابراین از آسیب رسیدن به کمر جلوگیری خواهد شد.

شما عزیزان صندل های با رویه عریض را می توانید در طیف های رنگی مختلفی مشاهده نمایید. این صندل ها برای علاقمندان به رنگ های گرم یا رنگ های سرد طراحی و پیاده سازی شده اند.

صندل لژدار رنگی رنگی

کفی صندل در اندازه های مناسب

رعایت استاندارد در ساخت یک کفش یا صندل یعنی که سایز کفی آن براساس نتایج به دست آمده از یک جامعه آماری برگرفته شده باشد. مثلاً در کشور ایران طول پای 1000 نفر از خانم ها با سایز پای 37 اغلب n سانتی متر است. این عدد مسلماً با عدد تخمین زده شده در جامعه آماری کشور نیجریه یکسان نیست. این به دلیل تفاوت فیزیک افراد یک کشور براساس نوع آب و هوا، عوامل ارثی و … است. این امر برای عرض پا نیز صادق است.

کفی صندل های فروشگاه ” سونیا روی “ کاملاً براساس استانداردهای وضع شده برای خانم های ایرانی ساخته شده اند. در فروشگاه ما حتماً محصولی را خواهید یافت که کاملاً با مورفولوژی پای شما سازگار می باشد.

خرید صندل زنانه رنگی از فروشگاه های مطمئن

بسیاری از برندها صندل های مختلفی را در دسترس شما قرار می دهند، اما مطمئن شوید که بهترین ها را از نظر کیفیت انتخاب می کنید.

در یک تحقیق آسیب شناسی مشاهده شد که به دلیل مشکلات رایج پا ، اغلب افراد از پوشیدن کفش ها یا صندل های خود لذت نمی برند. این موضوع خصوصاً در تابستان که هوا گرم است حائر اهمیت است. مطمئناً شما می خواهید یک جفت صندل راحت و متناسب با اندام پای خود پیدا کنید! برای این کار، صندل های کشسانی را انتخاب کنید که از مواد نرم و قابل تنفس ساخته شده اند. همچنین، مطمئن شوید که عرض کافی دارند و از تکیه گاه مناسب برخوردارند تا باعث ایجاد بونیون در پای خود نشوید. در نهایت یک صندل با ارتفاع پاشنه مناسب و آستر محافظ داخل آن می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

صندل رنگی رنگی

دمپایی لژدار زنانه

خرید از سایت صندل  

کلیه مدل های ما ساخته دست هستند. طرح ها کاملاً انحصاری و نظیر آن در بازار مشاهده نمی شود. انواع صندل دست ساز با بهترین درجه کیفی عرضه می گردند.

برای اطلاع از قیمت صندل زنانه و صندل دخترانه به صفحات ذیل مراجعه فرمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

محصولات ” سونیا روی ” را می توانید از طریق سایت به سادگی سفارش دهید. این محصولات در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *