وبلاگ

صندل مدل جدید

تخمین زده می شود که در طول عمر متوسط، ما از پاهای خود برای راه رفتن معادل پنج برابر محیط زمین استفاده می کنیم. با این حال ما به ندرت به پاهای خود – و کفش هایمان – توجه زیادی نشان می دهیم.
کفش‌ها در واقع مهم‌ترین بخش لباس یک فرد هستند، زیرا وظیفه انتقال وزن بدن را برعهده دارند. بنابراین باید در انتخاب آن ها دقت لازم را به عمل آورد. این موضوع در مورد صندل نیز صدق می کند. صندل ها یک گزینه راحت و ایده آل خصوصاً برای فصل تابستان به شمار می روند. صندل های مدل جدید ، علاوه بر جذابیت بصری ظاهری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. میزان این کیفیت به رعایت ساختار ارگونومی آن در هنگام ساخت بستگی دارد.

صندل مدل جدید

اگر به دنبال جدیدترین و خاص ترین مدل های صندل هستید، فروشگاه « سونیا روی » را به درستی برگزیده اید. طراحان این مجموعه با ارائه طرح های منحصر به فرد سعی در خاص تر نمودن استایل شما خانم های شیک پوش دارند. کلیه مدل های تولید شده در انحصار برند ” سونیا روی “ است و نظیر آن را در بازار نخواهید یافت.

صندل لژدار مشکی

صندل پشمی

چگونه می توان از کیفیت یک صندل مدل جدید اطمینان حاصل نمود؟

اگر شما در منزل خود برای ساعات طولانی صندل به پا دارید، یا در خارج از خانه از مدل های بنددار استفاده می نمایید، باید توجه زیادی به کیفیت آن داشته باشید. یک صندل نامناسب با متریال غیر استاندارد به غیر از ناراحتی فوری پا منجر به مشکلاتی در ساق پا، زانو و کمر خواهد گردید. این موضوع خصوصاً در مورد افراد میانسال می تواند سبب بروز عواقب ناگواری گردد.

یک صندل خوب ویژگی های زیادی دارد. به طور معمول، قیمت و مارک های معروف تضمین کننده کیفیت یک مدل نیستند. آنچه حائز اهمیت است توجه به ساختار ارگونومی صندل هنگام ساخت آن می باشد. در هنگام خرید صندل زنانه باید بررسی کنید که آیا این صندل دارای ویژگی های زیر است یا خیر.

1- پایدار

محل تکیه گاه پاشنه کفش / صندل باید نرم و ثابت باشد و از حرکت عمودی یا افقی پاشنه جلوگیری کند.

مطلب پیشنهادی
عرضه جذاب ترین مدل های صندل زنانه روفرشی

2- قطر پاشنه صندل مدل جدید

قطر پاشنه کفش / صندل نباید کمتر از 2.5 سانتی متر باشد. در غیر این صورت، پاشنه و مچ پا ناپایدارتر می شوند و در نتیجه مستعد پیچ ​​خوردگی و درد جلوی پا خواهد شد.

کفش پاییزه جدید

3- بندهای قابل تنظیم

اگر صندل شما پشت بند دار ساخته شده است، باید یک بند قابل تنظیم وجود داشته باشد که امکان تنظیم بسته به نیاز فرد را فراهم کند.

مطلب پیشنهادی
فروش صندل تابستانی با رنگ های جیغ و جذاب

4- شرایط خوب

کفش‌ها و صندل هایی را که خیلی کهنه شده‌اند دور بیندازید، زیرا بسیاری از عملکردهای اصلی خود را از دست داده‌اند. ادامه راه رفتن با کفش های فرسوده، استرس و ضربه به پاها و مفاصل شما را افزایش می دهد که می تواند منجر به آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد شود.

صندل تابستانی

سخن پایانی

پایه صندل باید با فرم پای شما مطابقت داشته باشد. پهنای آن باید به اندازه پای شما باشد تا حمایت مناسبی از پا نماید. همچنین باید کفی ضخیم تر با پاشنه کم داشته باشد تا بتواند ضربه را جذب کند و از پای شما هنگام راه رفتن محافظت نماید. مورد دوم این است که مطمئن شوید صندل ها در تمام طول پاهای شما مناسب هستند.

صندل مدل جدید

فروشگاه سونیا روی | خرید از سایت صندل

صندل های مدل جدید این فروشگاه از بالاترین کیفی برخوردارند. کارشناسان باتجربه ما با استفاده از متریال درجه یک و قالب های استاندارد، محصولاتی متناسب با ارگونومی پا را طراحی نموده اند. انواع صندل زنانه مشکی و انواع صندل زنانه رنگی به صورت تخت، پاشنه بلند و لژدار را می توانید در سایت ما مشاهده نمایید. شما عزیزان جهت خرید حضوری می توانید با هماهنگی قبلی به شوروم ما مراجعه نمایید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (صندل کنفی تابستانی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *