وبلاگ

فروش صندل دست دوز مطابق با سایز دقیق پای شما

صندل دست دوز

بر اساس مطالعه ای که در مجله تحقیقات پا منتشر شد، نشان داد 72 درصد از افراد کفش با سایز اشتباه می پوشند. این یعنی بیش از 2 نفر از 3 نفر. این مطالعه همچنین ارتباط قوی بین پوشیدن کفش نامناسب با درد یا اختلالات پا را نشان داد. اگر می خواهید از مشکلات بعدی پاهای خود جلوگیری کنید، مهم است که از پوشیدن سایز مناسب کفش اطمینان حاصل کنید. کفش نامناسب می تواند منجر به تاول، سوزش یا التهاب کف پا گردد. صندل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. استفاده از صندل دست دوز که به طور دقیق برای پاهای شما طراحی شده است، می تواند حل کننده مشکلات احتمالی پا و کمر باشد.

انواع صندل دست دوز

در فروشگاه « سونیا روی » همه مدل صندل دست دوز برای استفاده روزمره، روفرشی، مجلسی یا برای استفاده هنگام مسافرت و پیاده روی را خواهید یافت. این محصولات دست ساز برای راحتی پاهای شما در طولانی مدت ساخته شده اند.

صندل لژدار شیک

کدام صندل ها باعث به وجود آمدن مشکلات پا می شوند؟

یک صندل استاندارد باید راحت و نگهدارنده باشد و از بندهای محکمی برخوردار بوده تا باعث ساییده شدن یا تحریک پا نگردد. همچنین تکیه گاهی با قوس مناسب داشته باشد. توجه کنید که اندازه صندل دست دوز باید دقیقاً با سایز پا تطبیق داشته باشد. نشانه‌هایی که صندل‌ها بیش از حد بزرگ هستند عبارتند از: لیز خوردن، تاول زدن و تغییر راه رفتن. نشانه‌هایی که صندل‌ها بیش از حد کوچک هستند عبارتند از: آویزان شدن، بندهای تنگ و درد پا. اندازه گیری پاهای خود برای یافتن سایز مناسب بسیار مهم است.

نشانه های تناسب خوب صندل دست دوز با پا

صندل های مناسب باید راحت و حمایت کننده باشد. قبل از خرید به این نشانه های تناسب ایده آل صندل با پا توجه کنید.

عرض صندل 

پای شما باید به راحتی در صندل قرار گیرد. اگر لبه‌های پاهایتان با لبه‌های صندل هم‌تراز است، احتمالاً بهتر است خرید آن را فراموش کنید!

قد صندل

انگشتان پا و پاشنه باید داخل صندل بدون اینکه آویزان شوند، قرار گیرند. اگر پاشنه پای شما از کف صندل بزرگتر باشد، احتمالاً هنگام راه رفتن بندها به استخوان پای شما فشار می آورند. علاوه بر این، اگر انگشتان پا یا پاشنه پای شما در جلو یا پشت آویزان است، کف صندل نمی تواند از آن ها محافظت کند و آن ها را مستعد آسیب دیدگی خواهد نمود.

صندل دست دوز

پشتیبانی قوس

ساپورت نکردن قوس مناسب، پاهای شما را مجبور می‌کند تا برای حمایت از بدنتان سخت‌تر از آنچه لازم است کار کنند. با گذشت زمان، این می تواند منجر به مشکلات پا مانند فاشیای کف پا شود. می‌توانید با پوشیدن کفش‌هایی که دارای قوس‌های مناسب هستند، از ایجاد این مشکلات دردناک جلوگیری کنید. اگر در حال حاضر به بیماری پا مبتلا هستید، پوشیدن صندل هایی با قوس مناسب برای جلوگیری از درد حائز اهمیت است.

بندها

از تسمه ها یا بندهای محکم که باعث ساییدگی یا تحریک پوست پا می شوند، خودداری کنید. صندل را فقط به این دلیل که ظاهر خوبی دارد نخرید، آن ها را بخرید زیرا احساس خوبی به شما می دهند. اگر بندها کمی تنگ هستند، ببینید آیا کشیده می شوند یا خیر. چرم و پلاستیک تمایل به کشش دارند در حالی که سایر پارچه ها اینطور نیستند.

صندل دست دوز

هدف از خرید صندل

مطمئن شوید صندل هایی که می خرید برای هدف شما از پوشیدن آن ها طراحی شده اند. به عنوان مثال، صندل های کوهنوردی باید دارای زیره ای بادوام با آج های غیر لغزنده باشند. صندلی که برای مجالس شب خریداری می کنید، باید علاوه بر راحتی بیشتر شیک باشد و از ظاهر جذابی برخوردار باشد.

مطلب پیشنهادی
طرفداران صندل کنفی تابستانی از کالکشن بزرگ ما دیدن فرمایند!

چگونه سایز صندل خود را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن اندازه صندل مناسب خود آماده اید؟ اگر فکر می‌کنید سایز صندل خود را از قبل می‌دانید، توصیه می‌شود هر چند وقت یک‌بار دوباره اندازه‌گیری کنید. تغییر سایز پای شما طبیعی است. توصیه می کنیم پای خود را در عصر اندازه گیری کنید، زیرا پاهای شما با گذشت روز متورم می شوند.

بهتر است کفش یا صندل شما به اندازه چند میلی متر بیشتر از اندازه کف پاهایتان باشد تا در طول روز پس از متورم شدن پا به خوبی جا بیفتد. اگر کفش یا صندل شما دقیقاً به اندازه کف پا باشد، پس از ورم باعث آسیب رساندن به پا و انگشتان خواهد شد.

برای اندازه گیری سایز پای خود، باید کارهای ذیل را انجام دهید:

یک تکه کاغذ بزرگ انتخاب کنید تا به اندازه کل پای شما باشد. با یک مداد، کل محیط پای خود را ردیابی کنید. با استفاده از یک نوار اندازه گیری، طول و عرض پای خود را اندازه بگیرید. طول، فاصله از بالای انگشتان پا تا پشت پاشنه پا است. عرض، فاصله بین پهن ترین قسمت پای شما است. این کار را برای پای دیگر نیز تکرار کنید. اندازه گیری های خود را با نمودار تبدیل سایز کفش استاندارد مقایسه کنید.

برای ساخت صندل دست دوز دقیقاً به اندازه مناسب پای خود می توانید این اندازه ها را به همکاران ما در بخش طراحی بدهید تا یک جفت صندل استاندارد را برای شما عزیزان طراحی نمایند.

صندل لا انگشتی تابستانی

مطلب پیشنهادی
انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

خرید از سایت صندل

انواع صندل زنانه جدید دست ساز با بیش از ده ها رنگ و طرح های مختلف از بژ و سفید خنثی گرفته تا رنگ های تابستانی جیغ تولید شده اند. صندل های خود را می توانید در چمدان سفر بگذارید و به هر منطقه ای که می خواهید با خیالی آسوده سفر کنید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *