وبلاگ

فروش انواع نیم بوت دست ساز

خرید نیم بوت

دوباره فصل خرید نیم بوت است! به دنبال نیم بوت هایی باشید که از مواد انعطاف پذیر و در عین حال بادوام ساخته شده اند و با شکل پاهای شما سازگار هستند. علاوه بر این، استفاده از کفی ها و آسترهای بالشتکی، موجب راحتی بیشتر در طول پوشیدن طولانی نیم بوت می گردد.

خرید نیم بوت

قیمت نیم بوت ها براساس چند المان ذیل تعیین می گردد. این المان ها عبارتند از:

مواد اولیه

دوام و ماندگاری چکمه‌هایی که برای پای شما قالب زده می شود، به مواد کفی، رویه و آستر بستگی دارد. چرم طبیعی یکی از عالی ترین متریال مورد استفاده برای ساخت نیم بوت و بوت است. پارچه های پشمی با الیاف مرغوب از دیگر گزینه های ایده آل برای ساخت نیم بوت به شمار می روند. انسجام بافت پارچه می تواند تضمین کننده کیفیت رویه نیم بوت باشد. محصولات ساخته شده از پارچه پشمی مرغوب، از پاها در برابر برودت هوا حفاظت می کنند و گرمای لذت بخشی را به انگشتان می بخشند.

ساخت و ساز

این به نحوه چسباندن رویه چکمه به کفی اشاره دارد و دو روش اصلی برای انجام این کار وجود دارد: دوخت یا چسباندن. نیم بوت‌های باکیفیت تقریباً همیشه با نخ به هم دوخته می‌شوند و قیمت بالاتری دارند. این نحوه ساخت نیم بوت دست ساز ، می تواند برای سال‌ها دوام داشته باشد.

از طرف دیگر ساخت و ساز چسبی دقیقاً همانطور که به نظر می رسد است – رویه ها به کفه چسبانده می شوند، در نتیجه برای ساخت آن ها به زمان و کار کمتری نیاز است و ساخت آن ها ارزان تر و آسان تر می شود. دوام این نیم بوت ها به نوع چسب و مهارت سازنده بستگی دارد. اگر از چسب بی کیفیت استفاده شود، نمی توان آن ها را تعمیر یا جدا کرد. به این معنی که به مرور زمان رویه و کفی از هم جدا شده و در نهایت باید چکمه‌های خود را دور بیندازید.

مطلب پیشنهادی
فروش صندل دست دوز مطابق با سایز دقیق پای شما

تطبیق پذیری

یک جفت نیم بوت کلاسیک برای بسیاری از موقعیت ها مناسب است. اما نمی تواند برای یک استایل مجلسی مناسب باشد. انتخاب و خرید یک نیم بوت به نوع استایل شما بستگی دارد. طراحان مجموعه ” سونیا روی “ با الگوبرداری از مدل های ترند شده اروپایی و ترکی، منحصر به فردترین مدل های نیم بوت دست ساز را عرضه می نمایند. مدل ها کاملاً در انحصار این مجموعه هستند و نظیر آن در بازار دیده نمی شود. برای خاص شدن استایل خود می توانید به شوروم ما سری بزنید و از مدل ها دیدن فرمایید یا از طریق سایت مدل موردنظر خود را سفارش دهید.

استایل با نیم بوت جدید

خرید نیم بوت دست ساز مدل Y-Creamy Royal

این مدل برای افرادی که به رنگ های روشن علاقه دارند، طراحی شده است. نیم بوت مدل Y-Creamy یکی از سبک های بوت مورد علاقه شخصی من است، زیرا بسیار همه کاره، راحت و شیک است. جنس رویه این صندل پشمی است. آستر آن سوییت و ارتفاع پاشنه اش، 7 سانتی متر می باشد. پنجه این نیم بوت نه تیز است و نه گرد، بلکه یک فرم خاص و خوش فرم دارد. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می فرمایید، بسیار ظریف و شیک است.

این محصول از باکیفیت ترین مواد و پارچه پشمی ساخته شده است. به راحتی تمیز می شود و از دوام زیادی برخوردار است. نیم بوت Y-Creamy را به کمد لباس خود اضافه کنید تا در زمستان برای رفتن به یک میهمانی یا مجلس همواره آماده باشید!

خرید نیم بوت زنانه

خرید نیم بوت دست ساز مدل D-Floffy Mermaid 

این مدل کاملاً زیبا و همه کاره است. رنگ تیره آن با اکثر استایل های زمستانی همخوانی دارد. خرید نیم بوت با پاشنه پهن، بهترین راه سلامت نگه داشتن پاها، ستون فقرات و کمر است و برای پوشیدن روزمره مناسب می باشد. پاشنه ضخیم زمانی که پا روی زمین قرار می گیرد، ثبات مچ پا در حین راه رفتن را تضمین می کند. علاوه بر این، به حفظ وضعیت ستون فقرات کمک می کنند.

ساختار چکمه یا نیم بوت برای راحتی پا بسیار مهم است. هنگامی که رویه نیم بوت مچ پا و قسمت بالایی پا را نگه می دارد، نه تنها پا را ثابت و متعادل نگه می دارد، بلکه وزن بوت را به طور مساوی روی کل پا توزیع می کند. مچ پا هنگام سریع راه رفتن بسیار کمتر آسیب می بیند، زیرا توسط شفت بوت حمایت می شود.

شکل نیم بوت مدل D-Floffy از منحنی طبیعی خود پیروی می کند تا از پیچ خوردگی و عیوب دردناک ناشی از آن جلوگیری شود. این محصول دست ساز را می توانید از طریق سایت سفارش دهید و در یک بسته بندی زیبا همراه با کیسه ضد گرد و غبار تحویل بگیرید. بسیار واضح است که همه جزئیات در نظر گرفته شده است.

خرید نیم بوت جدید

فروشگاه « سونیا روی »

سایر مدل های نیم بوت دست ساز را می توانید از طریق صفحه ذیل مشاهده نمایید:

نیم بوت

انواع کالکشن های صندل دخترانه و صندل زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *