وبلاگ

طرفداران صندل کنفی تابستانی از کالکشن بزرگ ما دیدن فرمایند!

صندل کنفی تابستانی

صندل کنفی تابستانی در فصول گرم طرفداران زیادی دارد. این محصولات که اغلب به صورت رویه باز تولید می شوند، احساس خوبی را در تابستان منتقل می سازند. طراحان مجموعه « سونیا روی » کالکشن بزرگی از این محصولات را برای سلیقه های مختلف ارائه داده اند.

صندل کنفی تابستانی

جهت مشاهده انواع مدل های این کالکشن به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

صندل لژدار کنفی

صندل های دست ساز کالکشن لژدار کنفی دارای ویژگی های ذیل می باشند:

لژ سبک

لژ این محصولات بسیار سبک است و از وزن کمی برخوردار می باشد. حتی در مدل هایی که ارتفاع لژ بیشتر است، نیز این موضوع صادق است. ارتفاع لژ به گونه ایست که پا داخل صندل پیچ نمی خورد و به راحتی می توان با آن راه رفت.

صندل کنفی مرواریدی مجلسی

دوام زیاد انواع صندل کنفی تابستانی

این محصولات حتی در زمان پیاده روی نیز به پا آسیبی وارد نمی سازند. همچنین به گونه ای ساخته شده اند که دوام زیادی دارند. در واقع اگر کفی و بخش رویی صندل به درستی باهم ادغام نشده باشند، پس از چند بار استفاده بخش رویی جدا شده و صندل پاره خواهد شد. برای ساخت محصولات « سونیا روی » از چسب خارجی درجه یک استفاده می گردد. در نتیجه صندل ها به سادگی پاره نمی شوند و مقاومت بالایی دارند.

صندل کنفی تابستانی

تنوع کاربری

از صندل کنفی تابستانی می توان در فضاهای مختلف استفاده کرد. مثلاً در تعطیلات، مسافرت، مجالس و میهمانی ها و … . در واقع این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که برای خارج و داخل خانه مناسب هستند. در صورتی که از استانداردهای لازم برخوردار باشد، کاربردهای مختلفی خواهد داشت.

صندل لژدار زنانه

طراحی مطابق با ارگونومی بدن

ارگونومی به دانشی می گویند که مربوط به تطبیق اشیا با بدن انسان می شود. این دانش به کاهش بار روانی و جسمی افراد جامعه کمک می کند. کفش و صندل از مهم ترین اشیایی هستند که رابطه مستقیمی با خلقیات فرد دارند. به عبارت دیگر کفشی که باعث آسیب به پا می شود می تواند بر اعصاب و اخلاق فرد تأثیر منفی بگذارد. از این رو توجه به مسئله ارگونومی در ساخت این محصولات بسیار حائز اهمیت است.

طراحان این مجموعه انواع صندل کنفی تابستانی را براساس استانداردهای این صنعت تولید نموده اند و کفی صندل کاملاً با قوس پا هماهنگ است. لژ بسیار نرم بوده و هنگام راه رفتن، فشاری بر روی کف و انگشتان پا وارد نمی سازد. در غیر اینصورت طی دراز مدت سبب مشکلات ستون فقرات و کمر خواهد گردید.

دمپایی روفرشی کرم طلایی جدید

سهولت در راه رفتن با لژ کنفی

لژ کنفی زیر مجموعه لژ مبلی می باشد و با مدل گوه ای تمایز دارد. تفاوت مدل کنفی با گوه ای در این است که در قسمت پنچه پا هم ارتفاع وجود دارد اما این ارتفاع کمتر از بخش پاشنه است. بنابراین قد فرد به اندازه ارتفاع زیر پاشنه افزایش می‌یابد، اما فشاری که به پاهای شما وارد می‌شود به اندازه اختلاف ارتفاع زیر پنجه و پاشنه پا است. طبیعتاً این مدل پاشنه نسبت به مدل گوه‌ای راحت‌تر است و متناسب با نامش راحت و بی‌دردسر است.

صندل کنفی تابستانی جدید

حفظ سلامت پا

جنس کفی کفش یا صندل بسیار مهم است، زیرا با بهداشت پا ارتباط مستقیم دارد. در صورتی که جنس کفی از متریال نامرغوب و بی کیفیت ساخته شود، باعث تولید عرق در کف پا می گردد. این موضوع خصوصاً در فصول گرم رایج تر است. تجمع عرق علاوه بر بوی بد صندل موجب عفونت و قارچی شدن انگشتان پا می گردد. پوشش و رویه صندل دخترانه « سونیا روی » از متریال درجه یک است که به حفظ بهداشت پاها و انگشتان کمک شایانی می نماید.

مطلب پیشنهادی
انواع صندل روفرشی مجلسی ترند روز

فروش صندل کنفی لژدار تابستانی

هریک از مدل ها را به سادگی می توانید سفارش دهید. پس از ثبت سفارش و اتمام فرآیند خرید، صندل دست ساز در بسته بندی جذاب به آدرس منزل شما ارسال خواهد گردید. (ارسال به سراسر ایران)

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *