وبلاگ

جدیدترین مدل های صندل دخترانه و زنانه

جدیدترین مدل های صندل دخترانه و زنانه

صندل ها برای هر فصلی قابل استفاده هستند. همان اندازه که صندل های تابستانی پرطرفدار هستند ، صندل های روفرشی در زمستان نیز پرفروش می باشند. تابستانِ هر سال یکی از زمان های محبوب برای خلق استایل های زیبا با صندل است. خانم ها فرصت این را دارند تا با لباس های خوش رنگ تابستانی با طرح های متنوع، استایل های متفاوتی را خلق نمایند.
با جدیدترین مدل های صندل آشنا شوید!

جدیدترین مدل های صندل دست ساز دخترانه و زنانه

طراحان مجموعه « سونیا روی » با عرضه جدیدترین مدل های صندل دخترانه و زنانه با الگوبرداری از ترندهای اروپایی و ترکی و سبک های اصیل ایرانی، متمایز از سایر فروشگاه ها گردیده اند. طراحی کلیه مدل ها در انحصار این مجموعه است و مشابه آن در بازار وجود ندارد. پس برای خاص و متمایز شدن استایل خود، فروشگاه ما را انتخاب نمایید!

انواع صندل پاشنه بلند دخترانه

صندل های پاشنه بلند این مجموعه اغلب با کاربرد مجلسی و برای مناسبت های رسمی طراحی شده اند. این محصولات که به دو صورت پاشنه میخی و پاشنه پهن طراحی گردیده اند، زیبایی استایل شما را تضمین می نمایند. مدل ها براساس ارگونومی پا طراحی شده اند و در حین راه رفتن هیچگونه آسیبی را به پا و کمر نمی رسانند.

از کالکشن صندل پاشنه دار دست ساز دیدن فرمایید! 

صندل پاشنه بلند مجلسی شیک

انواع صندل لژدار کنفی 

صندل کنفی تابستانی بدون شک یکی از کالکشن های پرطرفدار در طی سال های اخیر است که معمولاً از مُد افتاده نمی شود. لژ محصولاتِ تولید این مجموعه بسیار سبک است و از وزن کمی برخوردار می باشد. حتی در مدل هایی که ارتفاع لژ بیشتر است، نیز این موضوع صادق می باشد. ارتفاع لژ به گونه ایست که پا داخل صندل پیچ نمی خورد و به راحتی می توان با آن راه رفت. این محصولات در رنگ ها و طرح های متنوعی ساخته شده اند. انواع صندل مشکی دخترانه با لژ کنفی جزء مدل های پرفروش این مجموعه است.

از کالکشن صندل لژدار کنفی با طرح های متنوع دیدن فرمایید!

جدیدترین مدل های صندل کنفی

صندل لژدار زنانه شیک

انواع صندل روفرشی مجلسی ، ساده، روزمره و …

هریک از محصولات این مجموعه می تواند به عنوان صندل روفرشی کاربرد داشته باشد. بسته به نوع استایل خود و نوع کاربرد آن (مجلسی، کژوال، روزمره و …) می توانید هریک از مدل های دلخواه را برگزینید. جدیدترین مدل های صندل با رنگ های متنوع (گرم و سرد) برای خانه عرضه می شوند. یک کالکشن جداگانه از صندل روفرشی مجلسی به رنگ مشکی برای مناسبت های مختلف طراحی شده است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

 از کالکشن صندل دخترانه و زنانه روفرشی دیدن فرمایید!

جدیدترین مدل های صندل مشکی رنگ

صندل لا انگشتی زنانه

صندل جدید دخترانه به رنگ آبی کاربنی

صندل تخت دخترانه صورتی جدید

جدیدترین مدل های صندل پاییزه و زمستانی

طراحان مجموعه « سونیا روی »، جدیدترین مدل های صندل را براساس معیارهای هر فصل تفکیک نموده اند تا مشتریان عزیز بتوانند متناسب با هر فصل از این فروشگاه خرید نمایند. مهم ترین ویژگی که هنگام خرید صندل زمستانی و پاییزه باید در نظر بگیرید، گرمای آن می باشد.
صندل دست ساز « سونیا روی » از این ویژگی برخوردار است. در مدل های زمستانی با توجه به برودت هوا ، کف صندل از خز درجه یک و مرغوب ساخته شده است.

از کالکشن صندل پاییزه و زمستانی با طرح و رنگ های متنوع دیدن فرمایید!

جدیدترین مدل های صندل

کفش پاییزه

انواع ست کیف و صندل

شما عزیزان می توانید هریک از مدل های صندل را با انواع کیف های موجود در سایت « سونیا روی » ست نمایید.

از کالکشن ست کیف و کفش با تخفیف های ویژه دیدن فرمایید!

فروش ست کیف و صندل شیک دخترانه

جدیدترین مدل های صندل – خرید آسان از سایت صندل 

شما عزیزان به راحتی می توانید صندل ، کیف یا نیم بوت موردنظر خود را از سایت « سونیا روی » خریداری نمایید. این محصولات در یک بسته بندی جذاب از طریق تیپاکس به سراسر کشور ارسال می گردد.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *