وبلاگ

استایلی متفاوت با صندل لژدار مجلسی دخترانه

صندل لژدار مجلسی دخترانه

صندل های لژدار بسیار محبوب هستند و در بسیاری از موارد جایگزین مناسبی برای نوع پاشنه دار به حساب می آیند. این محصولات باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند و براساس ارگونومی پا ساخته شوند. صندل های دارای لژ براساس نوع کاربرد، برای موقعیت ها و مناسبت های مختلفی طراحی می شوند. به طور مثال صندل لژدار مجلسی دخترانه با مدل اسپرت دخترانه کاملاً متفاوت است.

صندل لژدار مجلسی دخترانه 

طراحان مجموعه « سونیا روی » با ایده های خلاقانه و ابتکاری، خالق زیباترین مدل های صندل لژدار مجلسی دخترانه می باشند و مدل های جذابی را عرضه داشته اند. این محصولات علاوه بر زیبایی بصری از ویژگی های ذیل برخوردار می باشند:

1- سبک و راحت

استفاده از متریال باکیفیت در قسمت زیرین و کفی صندل کنفی سبب شده تا محصول عرضه شده از وزن کمی برخوردار باشد. راحتی پاها کاملاً با سبک وزنی صندل در ارتباط است و اگر صندل سبک باشد می توان ساعت ها بدون خستگی آن را به پا داشت. صندل لژدار مجلسی « سونیا روی » بسیار سبک است و هیچگونه احساس ناخوشایندی را به فرد منتقل نخواهد کرد.

2- مقاومت بالا

اگر کفی و بخش رویی صندل به درستی باهم ادغام نشده باشند، پس از چند بار استفاده بخش رویی جدا شده و صندل پاره خواهد شد. برای ساخت محصولات « سونیا روی » از چسب باکیفیت خارجی استفاده می گردد. در نتیجه صندل ها به سادگی پاره نمی شوند و مقاومت بالایی دارند.

3- کاربردی بودن صندل لژدار مجلسی دخترانه

طراحان صندل دست ساز « سونیا روی » به کاربردی بودن محصول اندیشیده اند و آن را به گونه ای طراحی نموده اند که برای خارج و داخل خانه مناسب باشد. کفی صندل به گونه ای ساخته شده که از استانداردهای لازم برخوردار است و به راحتی می توان خارج از خانه آن را استفاده نمود.

4- لژ محکم و نرم

صندل لژدار مجلسی دخترانه « سونیا روی » علاوه بر سبک بودن از لژی محکم برخوردار است. اگر لژ محکم و نرم نباشد فشار که بر روی کف و انگشتان پا وارد می شود، بسیار زیاد خواهد بود. این موضوع در دراز مدت سبب مشکلات ستون فقرات و کمر خواهد گردید.

صندل لژدار مجلسی دخترانه

5- مهارت در راه رفتن با صندل لژدار مجلسی 

همانطور که می دانید لژها از نظر نحوه طراحی دارای انواع مختلفی هستند و در بازار آن را به عناوین مشخصی می شناسند. (به طور مثال لژ گوه ای یا Wedge، لژ مبلی ، لژ کنفی و …)
هریک از مدل ها دارای یک ویژگی می باشند و با توجه به میزان راحتی طبقه بندی می شوند.

لژ کنفی زیرمجموعه لژ مبلی می باشد و با مدل گوه ای تمایز دارد. تفاوت مدل کنفی با گوه ای در این است که در قسمت پنچه پا هم ارتفاع وجود دارد اما این ارتفاع کمتر از بخش پاشنه است. بنابراین قد فرد به اندازه ارتفاع زیر پاشنه افزایش می‌یابد اما فشاری که به پاهای شما وارد می‌شود به اندازه اختلاف ارتفاع زیر پنجه و پاشنه پا است. طبیعتا این مدل پاشنه نسبت به مدل گوه‌ای راحت‌تر است و متناسب با نامش راحت و بی‌دردسر است.

به راحتی می توانید با صندل کنفی مجلسی دخترانه « سونیا روی » راه بروید و مهارت خود را با لژ بلند به دیگران نشان دهید!

6- کمک به بهداشت پا

جنس کفی کفش یا صندل بسیار مهم است، زیرا با بهداشت پا ارتباط مستقیم دارد. در صورتی که جنس کفی از متریال نامرغوب و بی کیفیت ساخته شود، باعث تولید عرق در کف پا می گردد. این موضوع خصوصاً در فصول گرم رایج تر است. تجمع عرق علاوه بر بوی بد صندل موجب عفونت و قارچی شدن انگشتان پا می گردد.

پوشش و رویه صندل دخترانه « سونیا روی » از متریال درجه یک است که به حفظ بهداشت پاها و انگشتان کمک شایانی می نماید.

مطلب پیشنهادی
انواع کیف دخترانه شیک و کاربردی

فروش انواع صندل لژدار مجلسی دخترانه با طرح های متنوع

انواع صندل لژدار رنگی و مشکی را می توانید با بالاترین درجه کیفی از سایت « سونیا روی » سفارش دهید. محصول در یک بسته بندی شیک به سراسر ایران ارسال می گردد.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *