وبلاگ

عرضه انواع صندل تخت تابستانی با طرح های متنوع

صندل تابستانی یکی از پرطرفدارترین مدل های صندل است که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع محصولات باید به گونه ای ساخته شوند که کوچکترین آسیبی را به پاهای افراد در فصول گرم سال نرساند. صندل تابستانی دخترانه معمولاً به صورت جلوباز و تخت طراحی می شود و در رنگ های متنوعی عرضه می گردد.

خرید صندل تابستانی دخترانه از فروشگاه « سونیا روی »

تابستان بهترین زمان برای لذت بردن از تعطیلات است. در این فصل، سفر به مناطق ساحلی به اوج خود می رسد. به همین دلیل استفاده از یک صندل تخت تابستانی باکیفیت می تواند لذت تفریح شما را چند برابر نماید!
توصیه می شود برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان پا صندلی را انتخاب کنید که از پوشش مناسبی برخوردار باشد. یک صندل استاندارد باید از کف پا، انگشتان، پاشنه و رویه پای شما محافظت نماید.

طراحان مجموعه « سونیا روی » با در نظر گرفتن تمامی خصوصیات یک صندل تابستانی استاندارد، این محصول را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه می دارند. صندل دست ساز سونیا روی از متریال خارجی با درجه کیفی A ساخته شده است.

نوآوری و خلاقیت در طراحی از مهم ترین ویژگی های محصولات « سونیا روی » می باشد. هیچ یک از مدل ها را نمی توان در بازار پیدا کرد و طرح ها کاملاً منحصر به فرد و خاص و در انحصار این فروشگاه است.

صندل دخترانه قرمز

صندل تابستانی دخترانه

صندل تخت مشکی

صندل تابستانی دخترانه

جنس کف صندل 

جنس زیره صندل های تابستانی دخترانه کاملاً متفاوت است. برخی از صندل ها از چرم ساخته می شوند. متریال چرم بسیار انعطاف پذیر و نرم است و اغلب به نام « طبی » در بازار عرضه می گردد. این مدل ها برای پیاده روی و یا به هنگام رانندگی کاربرد دارند.

سایر متریال به کار رفته در صندل باید به گونه ای باشد که در فصل تابستان گرمای زمین را به پا منتقل نسازد. این متریال نباید باعث سُر خوردن فرد در هنگام راه رفتن بر روی سطوحی که لیز هستند گردد. همچنین بتوان چندین ساعت آن را به پا داشت بدون اینکه احساس خستگی به کمر منتقل شود.

جنس کفی و بخش زیرین صندل دست ساز « سونیا روی » از متریال خارجی به روز و باکیفیت است. به همین دلیل دوام زیادی دارد. سبب بروز عرق پا نمی شود و بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد.

صندل تابستانی بنددار

در برخی از مدل های صندل تابستانی دخترانه به جهت حفظ تعادل پا و جلوگیری از جلو و عقب رفتن زیاد پا از بندهای محافظ استفاده می نمایند. جنس بندهای صندل نباید سبب فشار آمدن به پا و ایجاد تاول در پشت پا یا انگشتان گردد.

بند یا نوار نامناسب روی صندل سبب تحریک و برجسته شدن استخوان کناری کف پا می شود و به مرور زمان سبب بروز مشکلاتی نظیر برجستگی غیرعادی استخوان های انگشتان پا، کشش و آسیب به تاندون ها و اعصاب انگشت ها، کمردرد و گردن درد می گردد.

صندل تابستانی لاانگشتی

صندل لاانگشتی از دیگر مدل های پرطرفدار در فصول گرم است. البته باید بندهای آن از متریال باکیفیتی ساخته شود تا میان انگشت شست پا و انگشت دوم زخم نشود. در صورتی که بند بدون کیفیت باشد، انگشتان به هم می چسبند و پس از تجمع عرق موجب ایجاد عفونت می گردد.

صندل های لاانگشتی مجموعه « سونیا روی » کاملاً باکیفیت هستند و با خیالی آسوده می توانید ساعت ها از آن استفاده نمایید بدون اینکه مشکلاتی را برای پا ایجاد نمایند.

مشاهده کالکشن صندل لاانگشتی 

صندل بنددار

انتخاب سایز مناسب 

صندل تابستانی دخترانه به عنوان یک پاپوش راحت در نظر گرفته می شود که در موقعیت هایی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب سایز مناسب در راحتی آن نقش زیادی را ایفا می نماید. اگر صندل نسبت به کف پا بزرگ تر باشد (حتی در حد چند میلی متر) باعث بیرون زدگی شست پا می‌شود. همچنین کوچک بودن صندل نیز سبب بیرون‌زدگی چند میلی‌متری در ناحیه پاشنه پا می گردد. در این حالت به سختی راه خواهید رفت و به قوزک پا آسیب خواهد رسید.

فروش صندل دخترانه باکیفیت و شیک

برای مشاهده کلیه مدل های مناسب فصل بهار و تابستان به صفحه « صندل دخترانه » مراجعه فرمایید. برای خرید صندل دست ساز کافیست سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *