وبلاگ

انواع صندل لژدار تابستانی با لژ سبک و مقاوم

صندل لژدار تابستانی

صندل لژدار تابستانی معمولاً به دو شکل بنددار یا بدون بند تولید می شود. مدل بنددار اغلب رسمی تر است، اما مدل بدون بند برای استایل های کژوال مناسب تر است. صندل های دست ساز فروشگاه « سونیا روی » از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند که در متن ذیل به آن اشاره می نماییم.

انواع صندل لژدار تابستانی

محصولات این فروشگاه دارای مشخصات ذیل هستند:

کفی باکیفیت  

کفی به کار رفته برای صندل های لژدار تابستانی باید از موادی ساخته شده باشد که باعث ایجاد عرق نگردد. معمولاً بزرگترین گلایه افرادی که از صندل استفاده می کنند، عرق کف پا است. این موضوع باعث بروز احساس ناخوشایندی می شود. همچنین پا به طور مداوم در حین حرکت سُر می خورد و این موجب می گردد تا فرد انرژی بیشتری را صرف نگه داشتن پا داخل صندل نماید.
انواع صندل دخترانه و زنانه دست ساز « سونیا روی » از کفی درجه یک و مرغوب ساخته شده و از مواد اولیه خارجی باکیفیت می باشد. می توان آن را ساعت ها در هوای گرم تابستان به پا داشت، بدون اینکه موجب تجمع عرق در کف پا گردد.

صندل تابستانی لژدار جدید

لژ سبک 

صندل های بی کیفیت معمولاً وزن زیادی دارند. این به دلیل مواد اولیه نامرغوب پلاستیکی مورد استفاده در صندل می باشد. هرچه وزن صندل بیشتر باشد، عضلات ساق پا فشار بیشتری را متحمل می شوند.
صندل های دست ساز « سونیا روی » از لژ کنفی ساخته شده اند. این متریال سبب می گردد تا لژ از کمترین میزان وزن برخوردار باشد. راه رفتن با صندل لژدار طرح تابستانی « سونیا روی » بسیار آسان است. هیچگونه فشاری به کمر، ستون فقرات و ساق پاها وارد نمی گردد.

دوام زیاد صندل لژدار تابستانی

مشکل دیگری که برای صندل های بی کیفیت موجود در بازار وجود دارد، جدا شدن کف صندل است. این اتفاق معمولاً پس از چند بار استفاده رخ می دهد و فرد مجبور می شود برای چسباندن مجدد آن، هزینه ای را متقبل شود. در برخی از موارد، کفی پاره می شود و هیچ راهی برای درست کردن آن وجود ندارد. در واقع اگر کفی و بخش رویی صندل به درستی باهم ادغام نشده باشند، پس از چند بار استفاده بخش رویی جدا شده و صندل پاره خواهد شد.
برای ساخت محصولات « سونیا روی » از چسب باکیفیت خارجی استفاده می شود. در نتیجه صندل های لژدار تابستانی این مجموعه به سادگی پاره نمی شوند و مقاومت بالایی دارند.

مطلب پیشنهادی
عرضه انواع صندل تخت تابستانی با طرح های متنوع

ارتفاع لژ

صندل های لژدار تابستانی این مجموعه از ارتفاع متوسط و بلند برخوردارند. اگر برای استفاده روزانه تصمیم به خرید صندل گرفته اید، بهتر است لژ با ارتفاع متوسط را انتخاب نمایید. اگر استایل رسمی تری مدنظرتان است، لژ بلند را انتخاب کنید. تفاوت ارتفاع دو مدل صندل لژدار کنفی در تصاویر ذیل مشهود است:

لژ متوسط

صندل لژدار تابستانی

لژ بلند

صندل لژدار تابستانی

کفی نرم و راحت

در بسیاری از مواقع بعد از یک ساعت به پاد داشتن یک صندل، درد بسیار زیادی در ناحیه انگشتان پا مشاهده می شود. اگر لژ از مواد سخت ساخته شده باشد، فشاری که بر روی کف و انگشتان پا وارد می گردد، بسیار زیاد خواهد بود. این موضوع در دراز مدت سبب بروز مشکلات ستون فقرات و کمر خواهد گردید.
صندل لژدار کنفی « سونیا روی » بسیار نرم است و می توانید ساعت ها آن را به پا داشته باشید و خسته نشوید!

صندل مشکی زنانه

رنگ بندی جذاب 

معمولاً برای استایل های تابستانی، رنگ های گرم و شاد توصیه می شود. مشکی که برای همه فصل ها محبوبیت دارد، نیز می تواند استایل جذابی را خلق کند. تنوع رنگی صندل لژدار تابستانی زیاد است و شما براساس علاقمندی خود می توانید رنگ موردنظر را انتخاب نمایید.

صندل تابستانی نارنجی

صندل با لژ کنفی مشکی رنگ

فروش انواع صندل تابستانی لژدار

انواع صندل لژدار رنگی و مشکی را می توانید با بالاترین درجه کیفی از سایت « سونیا روی » سفارش دهید. محصول در یک بسته بندی شیک به سراسر ایران ارسال می گردد.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *