وبلاگ

صندل‌های زمستانی « سونیا روی »

خرید صندل زمستانی

استایل زیبای زمستانی شما با یک صندل منحصر به فرد کامل می شود! با سرد شدن هوا، زمان آن رسیده که مدل های تابستانی را کنار بگذارید و صندل های مناسب این فصل را بپوشید. در صورتی که قصد خرید صندل زمستانی را دارید، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

در هنگام خرید صندل زمستانی به دنبال چه چیزی باشید؟

مهم ترین ویژگی که هنگام خرید صندل زمستانی باید در نظر بگیرید، گرمای آن می باشد. صندل دست ساز « سونیا روی » از این ویژگی برخوردار است. در مدل های زمستانی با توجه به برودت هوا ، کف صندل از خز درجه یک و مرغوب ساخته شده است.

خرید صندل زمستانی

از دیگر خصوصیاتی که باید به آن توجه نمایید:

  • راحتی پا
  • قابلیت تنفس
  • وزن صندل
  • سایزبندی دقیق و ساپورت پا
  • انعطاف پذیری صندل

در نظر داشته باشید صندل استاندارد باید انعطاف پذیر باشد و یک بالشتک راحت برای پا فراهم کند. صندل غیراستاندارد باعث کاهش ثبات و افزایش احتمال آسیب از طریق چرخش مچ پا می شود.

مطلب پیشنهادی
خرید صندل دست ساز

رنگ صندل زمستانی

در هنگام خرید صندل زمستانی، رنگ مناسب را برگزینید! اگر تنها ظاهر و زیبایی صندل برای شما مهم است، می توانید رنگ های روشن را انتخاب کنید. اما اگر زیبایی و کارایی آن اهمیت دارد، رنگ های تیره گزینه های بهتری می باشند. زیرا رنگ های تیره ، نور خورشید را به خود جذب کرده و پاهای شما را گرم تر نگه می دارند.

فروش صندل زمستانی

وزن پایین صندل

مسلماً متریال زمستانی به نسبت متریال تابستانی ، وزن بیشتری دارند و همین ویژگی سبب می گردد تا صندل زمستانی ، سنگین تر از نوع تابستانی باشد. اما در صورتی که از متریال مرغوب استفاده شود، این اختلاف وزن به کمترین میزان خود می رسد. صندل دست ساز سونیا روی به دلیل استفاده از متریال اولیه ترک و آمریکایی وزن بسیار پایینی دارد و اصلاً احساس سنگینی به پاهای شما نمی دهد.

صندل جلو باز یا جلو بسته؟

هردو مدل برای صندل های پاییزه و زمستانی متداول است و انتخاب به شخص شما بازمی گردد. ترجیحاً اگر قصد دارید از صندل در فضای خارج از خانه استفاده کنید بهتر است مدل جلو بسته را برگزینید. اما اگر صندل زمستانی برای داخل خانه خریداری می شود، می توانید از مدل های جلو باز استفاده نمایید.

استایل خاص زمستانی

صندل های این مجموعه براساس آخرین مُد و ترند روز ساخته می شوند و با هر نوع سیلقه ای سازگاری دارند. با خرید صندل زمستانی سونیا روی، استایل شما جذاب و خاص می گردد. رنگ بندی متنوع و طرح های منحصر به فرد با انواع پالتو و لباس های زمستانی ست شده و استایل بی نظیری را خلق می نماید.

مطلب پیشنهادی
استایلی شیک با صندل مجلسی دست ساز

شیوه ساخت صندل دست ساز

رعایت اصول و استانداردهایی را که کارشناسان بر آن تاکید دارند از مهم ترین شرایط ساخت صندل دست ساز می باشد. اگر یک صندل گرم و شیک برای فصل سرما انتخاب کرده اید اما با پوشیدن آن راحت نیستید، پول خود را هدر داده اید! صندل شما باید راحت باشد و حداقل فشار را به ناحیه پا و کمر وارد کند. سازندگان حرفه ای مجموعه سونیا روی با درنظر گرفتن مقوله ارگونومی پا، راحت ترین و خوش پوش ترین صندل زمستانی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

 

تطبیق صندل با پاهای دوسایزه

نوع کف پای خود را بشناسید. اگر پای صاف یا بزرگی دارید، صندلی بخرید که با این ویژگی مطابقت داشته باشد. از جمله ویژگی های مجموعه سونیا روی تطبیق دقیق صندل با فرم پای شما می باشد. در صورتی که پای شما دوسایزه است، به سادگی می توانید سایز دقیق پای خود را از طریق ارتباط تلفنی یا پیام رسان به ما اعلام نمایید و صندل ای کاملاً منطبق با پای خود تحویل بگیرید.

خرید صندل زمستانی به صورت اینترنتی 

شما مشتران گرامی به سادگی می توانید مدل های متنوع صندل دخترانه و زنانه را در سایت مشاهده نمایید و مدل موردنظر را براساس سایز پای خود سفارش دهید. در صورتی که محصول موجود باشد، در سریع ترین زمان ارسال می گردد. در غیر اینصورت صندل های قابل سفارش بعد از دو تا سه هفته کاری به دست شما می رسند.

جهت مشاهده انواع صندل دست ساز گرم و راحت به صورت جلو باز ، جلو بسته و پاشنه دار به صفحه « صندل پاییزه و زمستانی » مراجعه نمایید.

YZ-Blue.Foxy Mermaid

قیمت اصلی 2,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *