وبلاگ

فروش انواع صندل زنانه زیبا و بادوام

فروش صندل زنانه

آیا به دنبال بهترین صندل های زنانه هستید؟ صندل به عنوان یک کفش که در خارج از خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد، باید از کفی و رویه استاندارد ساخته شود تا در موقعیت های مختلف کاربرد داشته باشد. فروش صندل زنانه در فروشگاه « سونیا روی » با بهترین درجه کیفی صورت می پذیرد.

فروش صندل زنانه و دخترانه

در حال حاضر گزینه های زیادی در بازار وجود دارند، پس چگونه بهترین مدل را برای فعالیت ها و کارهای روزمره خود انتخاب می کنید؟ ما تا آنجا که ممکن است جزئیات بیشتری در مورد نحوه تناسب هر صندل و نوع پا برای هر مدل ارائه کرده‌ایم، تا انتخاب را برای شما آسان تر نماییم.

برای پیدا کردن صندل مناسب، ابتدا محل پوشیدن آن را در نظر بگیرید. آیا صندل را برای بیشترین میزان پیاده روی در نظر دارید یا در یک مراسم تولد چند ساعته؟ آیا فقط به دنبال چیزی هستید که در ساحل بدون از هم پاشیدگی دوام بیاورد؟ شاید فقط می خواهید از صندل خود به عنوان روفرشی استفاده کنید؟ ما در این مطلب شما را در انتخاب صندل مناسب برای فعالیت هایی که بیشتر انجام می دهید، راهنمایی می کنیم و اطلاعات کلی در اختیارتان قرار می دهیم.

فروش صندل زنانه

اطلاعاتی در مورد ساختار اصلی صندل

بسیاری از صندل ها دارای کف یا بخش میانی هستند که از نوعی فوم تشکیل شده است. EVA (اتیلن وینیل استات) یکی از گزینه‌های سبک‌تر فوم است، اما کاملاً تراکم‌پذیر است. این بدان معنی است که صندل های ساخته شده با EVA سبک هستند، اما به مرور زمان بخشی از حالت فنری و چسبندگی خود را از دست می دهند. در مقابل، PU (پلی اورتان) یک ماده سنگین تر با تراکم پذیری کمتر است، بنابراین دوام بیشتری دارد. صندل های ساخته شده با PU وزن بیشتری دارند، اما از ماندگاری بیشتری هم برخوردارند.

بسیاری از برندها از فوم یا ترکیب لاستیک اختصاصی خود برای ساختن زیرپایی استفاده می کنند، بنابراین تشخیص دقیق اینکه از چه چیزی ساخته شده اند دشوارتر است. برای خرید چنین صندل هایی، بهتر است توضیحات سازنده را به دقت بخوانید تا ببینید که آیا محصول به گونه ای طراحی شده است که محکم تر باشد یا انعطاف پذیرتر.

دمپایی روفرشی قرمز

شکل کف پا

برخی از صندل ها کاملاً صاف طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر با خطوطی طراحی شده اند که شکل طبیعی پا را تقلید می کنند. صاف‌ترین گزینه‌ها، که اغلب به عنوان مینیمال توصیف می‌شوند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانع کمی بین پای شما و زمین وجود دارد. این مدل ها اغلب با اشکال مختلف پا سازگار هستند، اما اگر عادت به راه رفتن با کفش هایی با پشتیبان قوس یا پاشنه بلندتر دارید، می توانند برای پاهای شما بسیار خسته کننده باشند.

برخی از مدل‌ها کانتورینگ سبکی را ارائه می‌کنند، به این معنی که کف پا کمی توپوگرافی دارد تا به نگه داشتن پای شما در جای خود کمک کند و از پا در حین حرکت پشتیبانی نماید. این حالت می تواند برای کشش با پاهای خیس یا عرق کرده هنگام بالا و پایین رفتن از تپه های شیب دار بسیار مفید باشد.

در نهایت، برخی از مدل‌ها دارای پایه‌هایی هستند که شبیه نقشه توپو PCT هستند، زیرا برای تقلید از شکل پا، کانتورینگ بیشتری ارائه می‌دهند. این مدل ها برای کسانی که به حمایت جدی کفش هنگام حرکت نیاز دارند، یک گزینه عالی به شمار می رود. مثلاً هنگام حمل یک کوله پشتی سنگین.

فراتر از شکل آن ها، انعطاف پذیری پایه صندل نیز تفاوت زیادی در راحتی، پشتیبانی و بهترین استفاده از آن ها ایجاد می کند. عکس‌های تولیدکنندگان و توضیحات محصول باید به شما کمک کند تا بفهمید صندل احتمالی شما در کدام دسته قرار می‌گیرد و البته، ما این اطلاعات را در بررسی‌های خود لحاظ کرده‌ایم.

فروش صندل زنانه

نوع کاربرد 

اگر به دنبال صندل تابستانی برای زندگی روزمره خود در شهر هستید، باید راحتی و استایل را بیش از هر چیزی در اولویت قرار دهید. شکل ظاهری صندل درست به اندازه کیفیت آن حائز اهمیت است. بهتر است صندلی را انتخاب کنید که با استایل کژوال شما هماهنگ باشد. هنگام جستجوی استایل ایده‌آل خود، به دنبال صندل‌هایی باشید که دارای رنگ‌ها و الگوهای فراوانی هستند. برخی حتی طرح‌های کاملاً شخصی‌سازی شده ای را ارائه می‌دهند، که می‌تواند به بهترین شکل با شخصیت و استایل شما مطابقت داشته باشد.

از آنجایی که ثبات صندل ذاتاً در زمین های هموار و صاف اهمیت کمتری دارد، صندل لژدار می تواند گزینه مناسب دیگری برای پوشیدن در داخل شهر باشد. اما اگر به دنبال محصولی با کنترل بیشتر هستید، صندل تخت را در نظر بگیرید. علاوه بر این به دنبال گزینه ای با کفی نرم تر و انعطاف پذیرتر باشید.

صندل تخت جدید

ویژگی های صندل دست ساز ” سونیا روی ” 

« سونیا روی » عرضه کننده انواع صندل زنانه و دخترانه با طرح های منحصر به فرد و خاص است. طراحان این مجموعه با ایده های متنوع، طرح های خلاقانه ای را به تصویر می کشند و پس از آن به مرحله اجرا و پیاده سازی بر روی قالب صندل در می آورند.

ما ماه‌ها وقت گذاشته ایم تا محصولات را در فضاهای مختلف امتحان کنیم. (پیاده‌روی شهری، گردش‌های روستایی، قدم زدن در محله، سفرهای ساحلی، دوچرخه‌سواری)
سازندگان ما هر مدل را براساس راحتی، کشش و پایداری آن ارزیابی می کنند. در نتیجه پس از انتخاب متریال برتر، صندل ساخته شده برای همه موقعیت‌ها عالی می گردد. شاید فکر کنید صندل‌ها به دلیل فرم باز خود، به گونه ای ساخته شده‌اند که تمام اشکال پا را در خود جای می دهند. اما همیشه اینگونه نیست، بنابراین در انتخاب و خرید صندل دقت نمایید.

مطلب پیشنهادی
جدیدترین انواع صندل مشکی دخترانه

سایت صندل – فروش صندل زنانه و دخترانه با بهترین کیفیت

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار کنفی با طرح های متنوع ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *