وبلاگ

قیمت صندل زنانه

قیمت صندل زنانه

قیمت صندل زنانه براساس ویژگی های ساخت آن ها متفاوت است. مسلماً هرچه کیفیت مواد اولیه به کار رفته بالاتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد. فروشگاه ” سونیا روی “ تولید کننده و عرضه کننده انواع صندل دست ساز با طرح های متنوع و منحصر به فرد می باشد. برای مشاهده قیمت های صندل زنانه و دخترانه فروشگاه ” سونیا روی ” به هریک از کالکشن های موردنظر در سایت مراجعه نمایید.

قیمت صندل زنانه

یکی از ویژگی های اساسی یک جفت صندل خوب این است که کفی آن از مواد نرم ساخته شده است. یک صندل سخت در طولانی مدت باعث تغییر فرم انگشتان شما می شود و یا باعث بروز میخچه در کف پا می گردد. هنگام خرید صندل باید بررسی کنید که آیا کف آن محکم است یا خیر. صندل هایی با زیره محکم نشان می دهند که کاملاً بادوام هستند و در اثر هر جسم تیز به راحتی فرسوده نمی شوند. برای راه رفتن برروی سطوح مختلف خصوصاً برروی سطوح سخت، اگر کف کفش یا صندل محکم نباشد در راه رفتن با مشکل مواجه خواهیم شد. به همین منظور کفی صندل هایی با کاربرد روزمره باید از استحکام کافی برخوردار باشند. بنابراین یک صندل استاندارد باید از کفی نرم ، انعطاف پذیر، مستحکم و بادوام برخوردار باشد.

قیمت صندل زنانه

قیمت صندل تخت جدید زنانه و دخترانه

صندل تخت جدید زنانه ” سونیا روی ” به دلیل عرض کافی به انگشتان پا اجازه می دهد تا در هنگام حرکت به درستی از هم فاصله بگیرند. این موضوع به علت مواد کشسان به کار رفته در ساخت صندل دست ساز می باشد. به همین منظور به راحتی می توانید در طول روز پیاده روی کنید و هرگز خسته نشوید! برای اطلاع از قیمت صندل زنانه تخت به صفحه ذیل مراجعه نمایید.

مشاهده کلیه مدل های صندل تخت

قیمت صندل زنانه جدید

فروش صندل زنانه

فروش صندل لا انگشتی زنانه

یک صندل لاانگشتی غیراستاندارد با انگشت پا سازگار نیست و باعث اصطکاک در کناره پا می شود. برای جلوگیری از این پدیده، صندل های لاانگشتی ” سونیا روی ”  به خوبی از پای شما در درون صندل حمایت می کنند. نوع ساخت به گونه ایست که میزان اصطکاک در کناره پا را محدود می سازد. علاوه بر این، حمایت خوب پا در صندل های سونیا روی، ثبات شما را تضمین می کند و از خطر افتادن جلوگیری می نماید. قیمت صندل زنانه لا انگشتی را می توانید در کالکشن ذیل مشاهده نمایید.

مشاهده کلیه مدل های صندل لا انگشتی

مطلب پیشنهادی
صندل لا انگشتی جدید تابستانی

قیمت صندل زنانه لژدار و پاشنه دار

معمولا افراد برای بلندتر به نظر رسیدن ترجیح می دهند از صندل پاشنه دار یا دارای لژ استفاده کنند. اگر صندل بدون کیفیت باشد، باعث درد و فشار در پای شما می شود و با آن ها راحت راه نخواهید رفت. پس از مدتی به کمر و ستون فقرات تان نیز آسیب وارد خواهد گردید. به خصوص اگر نیاز به پوشیدن آن ها برای ساعات طولانی دارید، مطمئن شوید که کفی ، پاشنه یا لژ صندل از کیفیت مناسبی برخوردار است.

همچنین صندل لژدار یا پاشنه دار باید از فضای کافی برخوردار باشد، یعنی هر زمان که آن را می پوشید، نیازی نباشد که انگشتان پای خود را تا کنید تا به آن ها آسیبی نرسد. آن ها باید به خوبی در پای شما قرار گیرند تا بتوانید راحت با آن راه بروید. قیمت صندل زنانه لژدار کنفی با طرح های منحصر به فرد را می توانید در صفحه ذیل مشاهده نمایید.

مشاهده کلیه مدل های صندل لژدار

صندل لژدار شیک

سخن پایانی

در تمام زندگی، ما به لباس ها و زیور آلات مان هایمان توجه ویژه ای داریم، زیرا احساس می کنیم که بر استایل ما تاثیر بیشتری می گذارند. اما باید توجه کنیم که کفش و صندل نیز به همان اندازه در استایل ما مهم هستند. ما ساعت ها با کفش‌هایمان راه می‌رویم و وزن کامل بدن ما فقط روی پاهایمان است. به همین دلیل است که خرید یک کفش یا صندل باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در خرید خود دقت کنید و محصولات موردنیاز خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

خرید انواع صندل شیک و جدید با مدل های به روز

شما عزیزان در سراسر کشور به سادگی می توانید انواع مدل ها را از سایت صندل ” سونیا روی ” سفارش دهید و محصول را با بسته بندی مناسب درب منزل خود تحویل بگیرید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *