وبلاگ

جدیدترین انواع صندل مشکی دخترانه

صندل مشکی دخترانه

رنگ مشکی، یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین رنگ ها در صنعت پوشاک، مُد و فشن به حساب می آید. این رنگ که در صنعت کیف و کفش هم جایگاه ویژه ای دارد، سال هاست که محبوبیت خود را حفظ کرده است. طراحان مجموعه « سونیا روی » با استفاده از این رنگ محبوب و در نظر گرفتن تمامی خصوصیات یک صندل استاندارد، خالق جدیدترین و شیک مدل ها هستند. برای ساخت صندل دست ساز از متریال خارجی با درجه کیفی A استفاده شده است. صندل مشکی دخترانه و زنانه این مجموعه، کالکشن های متنوعی دارد که در مطلب ذیل به آن اشاره می نماییم:

انواع صندل مشکی دخترانه و زنانه

صندل های مشکی موجود در فروشگاه « سونیا روی » کاربردهای مختلفی دارند و در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

1- صندل لژدار

2- صندل پاشنه بلند دخترانه (صندل پاشنه دار)

3- تخت تابستانی

4- صندل جلوبسته پاییزی و زمستانی

خرید صندل لژدار دست ساز

طراحان مجموعه « سونیا روی » با ایده های خلاقانه و ابتکاری، خالق زیباترین مدل های صندل لژدار مجلسی دخترانه و زنانه می باشند و مدل های جذابی را عرضه داشته اند. این محصولات علاوه بر زیبایی بصری از ویژگی های ذیل برخوردار هستند:

1- سبک و راحت اند.

2- نرم و خوش فرم می باشند.

3- باعث تولید عرق در کف پا نمی شوند.

4- شیک و کاربردی هستند و برای مناسبت های مختلف قابل استفاده می باشند.

مشاهده انواع صندل لژدار دست ساز

یکی از مدل های پُرفروش صندل مشکی دخترانه با لژ کنفی را در تصویر ذیل مشاهده می نمایید.

صندل مشکی دخترانه

خرید صندل مشکی دخترانه پاشنه دار از فروشگاه « سونیا روی »

صندل پاشنه بلند دخترانه « سونیا روی » بسیار راحت و کاربردی است و با هر نوع لباسی و در هر موقعیتی می توانید آن را بپوشید و استایلی زیبا خلق نمایید. از مهم ترین ویژگی های صندل پاشنه دار این مجموعه، تطابق کف صندل با ارگونومی پا می باشد. این بدان معناست که بدون فشار زیاد به پاها، بدن را در وضعیت خوبی نگه می‌دارد. به عبارتی دیگر، صندل مناسب باید بتواند به خوبی از قوس کف پا محافظت نماید.

مشاهده انواع صندل پاشنه دار شیک و رسمی

خرید صندل تابستانی مشکی دخترانه

صندل تابستانی یکی از پرطرفدارترین مدل های صندل است که به صورت روزمره می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع محصولات باید به گونه ای ساخته شوند که کوچکترین آسیبی را در فصول گرم سال به پای افراد نرسانند. صندل تابستانی دخترانه معمولاً به صورت جلوباز و تخت طراحی می شود و در رنگ های متنوعی عرضه می گردد.
انواع صندل تخت جدید تابستانی با هدف لذت بردن شما از تفریح ساخته شده است. محصولات ما به راحتی توسط مواد شوینده ضعیف تمیز می شوند.

مشاهده انواع صندل دخترانه تابستانی

صندل مشکی دخترانه

خرید صندل جلوبسته پاییزی و زمستانی از فروشگاه « سونیا روی »

بخش رویی صندل باید از متریال سازگار با این فصل ساخته شود. پارچه هایی با الیاف متراکم و مستحکم نظیر مخمل ، کتان و … همراه با خز می توانند بهترین انتخاب برای ساخت صندل پاییزه و زمستانی باشند. صندل جلو بسته از انگشتان پا در برابر برودت هوا و آب و هوای نامساعد محافظت می کند.

مسلماً مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت صندل زمستانی به نسبت مدل های تابستانی ، وزن بیشتری دارند و همین ویژگی سبب می گردد تا صندل زمستانی، سنگین تر از نوع تابستانی باشد. اما در صورتی که از متریال مرغوب استفاده شود، این اختلاف وزن به کمترین میزان خود می رسد. صندل دست ساز سونیا روی به دلیل استفاده از متریال اولیه ترک درجه یک وزن بسیار پایینی دارد و اصلاً احساس سنگینی به پاهای شما نمی دهد.

مشاهده انواع صندل پاییزه و زمستانی 

انواع صندل مشکی دخترانه و زنانه در سه کالکشن « پاشنه دار »، « جلوبسته » و « جلوباز » عرضه می گردند.

صندل مشکی زمستانی

درباره فروشگاه « سونیا روی » – فروش انواع صندل مشکی دخترانه

نوآوری و خلاقیت در طراحی از مهم ترین ویژگی های محصولات « سونیا روی » می باشد. هیچ یک از مدل ها را نمی توان در بازار پیدا کرد و طرح ها کاملاً منحصر به فرد، خاص و در انحصار این فروشگاه است. انواع مدل های صندل مشکی دخترانه را می توانید به سادگی از طریق سایت « سونیا روی » سفارش دهید.

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *