وبلاگ

انواع دمپایی روفرشی زنانه شیک

دمپایی روفرشی زنانه شیک

دمپایی های روفرشی دارای یک زیره ضد لغزش هستند که چسبندگی و کشش بیشتری بر روی سطوح لغزنده مانند سنگ یا سرامیک ایجاد می کنند. این امر می تواند به جلوگیری از سقوط کمک کند، به ویژه در افراد مسن یا کسانی که مشکلات حرکتی دارند.
این محصولات عمدتاً در داخل خانه به عنوان جایگزینی راحت برای کفش ها کاربرد دارند. آن ها از پاها در برابر کف سرد، محافظت می کنند و در عین حال پاها را دنج و گرم نگه می دارند.
جدیدترین مدل های ” دمپایی روفرشی زنانه شیک “ را می توانید از طریق سایت « سونیا روی » سفارش دهید.

دمپایی روفرشی زنانه شیک

انواع مدل های صندل دست ساز فروشگاه « سونیا روی » به دلیل استفاده طراحان ما از مواد اولیه درجه یک خارجی از انعطاف و استحکام زیادی برخوردارند.

همچنین صندل ها را براساس سایز دقیق پای شما طراحی می نمایند. بنابراین اگر مشکل دوسایزه بودن پا دارید یا انگشتان شما بلندتر و پهن تر از معمول است، نگران نباشید! شما عزیزان تنها با یک تماس تلفنی و سفارشی سازی محصول خود، می توانید محصول را دقیقا به اندازه و مشخصات پاهایتان دریافت نمایید.

دمپایی روفرشی زنانه شیک

1. راحتی کلید است: مواد با کیفیت را انتخاب کنید! 

اساس هر دمپایی روفرشی راحت در مواد آن نهفته است. به دنبال دمپایی های ساخته شده از مواد نرم و قابل تنفس باشید که در ساعات طولانی باعث ایجاد خستگی در ناحیه پا نگردند. انواع دمپایی روفرشی شیک زنانه فروشگاه « سونیا روی » برای راحتی خانم ها با دقت و استفاده از مواد باکیفیت بالا ساخته می شود. مواد اولیه باکیفیت، تجربه ای دنج و لذت بخش را برای پاهای شما تضمین خواهند نمود.

دمپایی روفرشی زنانه شیک

مطلب پیشنهادی
جدیدترین صندل زنانه تابستانی و زمستانی

2. پشتیبانی از قوس پا

دمپایی های روفرشی راحت باید پشتیبانی خوبی از قوس پا فراهم آورند. توجه به این موضوع برای جلوگیری از ناراحتی و خستگی ضروری است.

صندل تابستانی

3. شستشوی آسان دمپایی روفرشی زنانه شیک

مهم ترین ویژگی پارچه های رویه یک صندل، حفظ کیفیت آن پس از شستشو می باشد. از دیگر موارد قابل توجه، شستشوی آسان و بدون دغدغه به کمک یک شوینده ملایم است. کلیه مدل های دمپایی روفرشی زنانه شیک « سونیا روی » از پارچه های باکیفیت با بافت و رنگ باثبات ساخته می شوند. این محصولات به سادگی توسط یک شوینده ملایم تمیز گردیده و کیفیت رنگ و بافت آن حفظ می شود.

صندل دخترانه نارنجی تخت

4. تنظیم دما – دمپایی روفرشی زنانه شیک

دمپایی های روفرشی تابستانی نباید باعث افزایش دمای کف پا نسبت به محیط و مدل های زمستانی نباید باعث کاهش دمای پا گردند. این موضوع بسیار مهمی است که رابطه مستقیمی با جنس کفی و پارچه صندل دارد. صندل زمستانی باید از پارچه های پشمی یا مخمل با بافت ضخیم تولید شود تا بتواند گرما را در خود محبوس نموده و گرمای آرامش بخشی را هنگام راه رفتن روی سطوح سرد کف به پا منتقل سازد.

صندل کاراملی دخترانه

در مورد صندل تابستانی خلاف این امر صادق است. جنس کفی هرگز نباید از مواد پلاستیکی بدون کیفیت انتخاب شود. این متریال به شدت باعث تولید عرق در کف پا و بین انگشتان می گردد.

مطلب پیشنهادی
فروش صندل تابستانی با رنگ های جیغ و جذاب

صندل تخت یا پاشنه دار در خانه؟

برخی از خانم ها ترجیح می دهند به صورت روزمره به جای استفاده از یک صندل تخت از یک صندل پاشنه دار یا لژدار استفاده نمایند. باید گفت که انواع صندل لژدار موجود در این مجموعه، از لژی سبک برخوردار است که هیچگونه آسیبی را به پا و کمر شما وارد نمی سازد.

کالکشن صندل لژدار کنفی یکی از کالکشن های پرطرفدار این مجموعه می باشد. برخی از مدل ها برای استایل مجلسی طراحی شده اند و برخی برای استایل کژوال. در فروشگاه ما رنگ‌های مختلفی پیدا خواهید کرد: بژ، آبی، قرمز، سرخابی و غیره. این رنگ ها با لباس های مختلف هماهنگ می شوند و زیبایی منحصر به فردی دارند.

صندل تابستانی

 خرید صندل زنانه و دخترانه با بهترین کیفیت 

انواع صندل زنانه این فروشگاه، با توجه به نکات « سبک جدید » طراحی شده اند. به عبارت دیگر در زمان طراحی به مقوله ارگونومی بدن انسان توجه گردیده است. این محصولات کاملاً مطابق قوس کف پا و حالت انگشتان طراحی می شوند. در نتیجه هیچگونه فشاری به ساق پا، انگشتان و ستون فقرات کمر وارد نمی گردد. شما عزیزان به سادگی می توانید انواع دمپایی روفرشی زنانه شیک را از طریق سایت سفارش دهید. محصول به درب منزل شما در سراسر کشور ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *