وبلاگ

کالکشن متنوع صندل پاییزه با طرح‌های منحصر به فرد

خرید صندل پاییزه

وقت آن رسیده که صندل های تابستانی خود را کنار بگذارید! برای خرید صندل پاییزه باید استانداردهای لازم را در نظر بگیرید. در فصل پاییز با توجه به تغییرات آب و هوایی، متریال اولیه پوشاک هم دستخوش تغییر شده و باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشند.

خرید صندل پاییزه

همکاران طراح ما در مجموعه سونیا روی ، انواع صندل پاییزه دست ساز را با بالاترین درجه کیفی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. استایل‌های پاییز متنوع هستند، به همین دلیل تنوع این کالکشن بسیار زیاد است. مدل ها در سه نوع جلو باز ، جلو بسته و پاشنه دار عرضه می گردند. برای مشاهده مدل های جذاب و منحصر به فرد این کالکشن به صفحه « صندل پاییزه و زمستانی » مراجعه فرمایید.

ویژگی‌های صندل پاییزه جلو بسته سونیا روی

در صورتی که قصد خرید صندل پاییزه را دارید، به نکات ذیل توجه نمایید:

کف صندل 

صندل پاییزه باید به گونه ای تولید شود که در فضاهای باز نیز بتوان از آن استفاده کرد. به راحتی راه بروید و سلامت خود را حفظ کنید. در پاییز باران زیادی می بارد و قرار است روی زمین خیس راه بروید، پس باید صندلی را انتخاب کنید که عاج و شیار داشته باشد تا برروی زمین لیز نخورید!

رویه صندل 

بخش رویی صندل باید از متریال سازگار با این فصل ساخته شود. پارچه هایی با الیاف متراکم و مستحکم نظیر مخمل ، کتان و … همراه با خز می توانند بهترین انتخاب برای ساخت صندل پاییزه باشند. صندل جلو بسته از انگشتان پا در برابر برودت هوا و آب و هوای نامساعد محافظت می کند. هنگام خرید صندل پاییزه برای فضای باز به موارد فوق توجه نمایید.

خرید صندل پاییزه

پیشنهاد سونیا روی : « صندل پاییزه جلو بسته »

ویژگی‌های صندل پاشنه دار سونیا روی 

در میان انواع صندل پاییزه دخترانه ترند سال، صندل پاییزی پاشنه دار طرفداران زیادی دارد و مورد پسند اغلب خانم های شیک پوش و خاص قرار می گیرد. به کمک صندل پاشنه دار ، استایل های بسیار جذابی را می توان خلق کرد که در دنیای مُد جذابیت بصری زیادی خواهد داشت.

پیشنهاد سونیا روی : « صندل پاییزه پاشنه دار »

مطلب پیشنهادی
استایلی شیک با صندل مجلسی دست ساز

خصوصیات صندل جلو باز سونیا روی 

از این نوع صندل دست ساز می توانید در فضاهای بسته استفاده کنید تا علاوه بر اینکه گرمای فرح بخشی را برای پاهای شما بر روی سرامیک و سنگ ایجاد نماید ، موجب عرق کردن پاها نگردد. متریال اولیه به کار رفته از درجه کیفی بالا برخوردار می باشند. خرید صندل پاییزه جلو باز به سادگی از طریق سایت امکان پذیر است.

پیشنهاد سونیا روی : « صندل پاییزه جلوباز »

طراحی صندل با رنگ‌های متنوع

صندل دخترانه باید از رنگ های متنوعی ساخته شود تا متناسب با هر نوع سلیقه و استایلی واقع گردد. رنگ های شاد روشن و رنگ های تیره هردو طرفداران خاصی دارند و براساس استایل، ترند ، مد و سلیقه افراد انتخاب می شوند.

طراحان مجموعه سونیا روی با در نظر گرفتن این موضوع، رنگ های متنوعی را در طراحی صندل های پاییزه و زمستانی در نظر گرفته اند. رنگ های گرم نظیر قرمز، نارنجی، صورتی و … و رنگ های سرد و تیره نظیر آبی ، سورمه ای ، مشکی و … با ترکیب بندی جذاب عرضه می گردند.

خرید صندل پاییزه

صندل پاییزه جلو بسته

خرید صندل پاییزه

خرید صندل پاییزه به صورت اینترنتی 

در حال حاضر مزایای خرید اینترنتی به همه افراد ثابت شده است و سایت ها و شبکه های اجتماعی زیادی در این حوزه فعالیت دارند. سایت سونیا روی فرآیند انتخاب و خرید را برای شما عزیزان کاملاً ساده نموده است. چیدمان محصولات در دسته بندی های مختلف موجب گردیده تا شما بتوانید براساس نیاز خود دسته بندی موردنظر را انتخاب نمایید و محصولات متنوع هر دسته بندی را مشاهده کنید.

عمدتاً سایزبندی محصولات کامل است (از 35 تا 43) و شما مشتریان گرامی پس از انتخاب سایز موردنظر، می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. محصول در کوتاه ترین زمان از طریق پیک برای شهر تهران و از طریق تیپاکس برای سایر شهرهای کشور ارسال می گردد.

دقت ، کیفیت و زیبایی در صندل دست ساز سونیا روی کاملاً مشهود است. زیبایی استایل شما بعد از خرید صندل پاییزه چند برابر خواهد شد!

YZ-Blue.Foxy Mermaid

قیمت اصلی 2,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *