وبلاگ

خرید صندل دست ساز

صندل مجلسی

چندین سال است که صندل های فانتزی طرفداران زیادی در میان خانم ها پیدا کرده و مدل های متنوعی برای سلایق مختلف به بازار عرضه شده اند. صندل ها به دو دسته کارخانه ای و دست ساز تقسیم بندی می شوند. در این میان علاقمندان به محصولات هنری، صندل دست ساز با طرح های انتزاعی و شیک را به نمونه های کارخانه ای ترجیح می دهند. این محصولات باید علاوه بر جذابیت بصری از ویژگی‌های ارگونومی بدن نیز برخوردار باشند. لذا در هنگام خرید صندل دست ساز به موارد زیر توجه نمایید:

نکات مهم در هنگام خرید صندل دست ساز

سبک طراحی

صندل ها به سبک های مختلفی تولید می شوند. انتخاب سبک موردنظر به سلیقه شخصی و نوع کاربرد آن بستگی دارد. معمولاً صندل پا به چهار شکل پنجه باز، پنجه بسته، پشتی یا کاملاً پوشیده شده تولید می شود.

مدل‌های فصلی

ویژگی های به کار رفته در صندل دست ساز برای هر فصل متغیر است. معمولاً برای فصل زمستان به جهت راحتی و گرمای بیشتر پا، آستر سطح داخلی آن را از پوست احشام طبیعی یا خز مصنوعی تهیه می نمایند.

بخش زیرین (کفی) صندل دست ساز

زیره یا بخش کفی صندل باید از متریال باکیفیتی ساخته شود. مسلماً یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید صندل دست ساز باید به آن توجه گردد، « اطمینان از ایمنی هنگام پوشیدن آن » است. زیره استاندارد باید از دو ویژگی مهم ذیل برخوردار باشد:

  • بهبود عملکرد چسبندگی
  • مقاومت عالی در برابر لغزش چند جهته خصوصاً در مکان های مرطوب
  • عدم تغییر در برابر سایش

اگر متریال به کار رفته بدون کیفیت باشند، خطر لغزش به شدت امکان پذیر خواهد بود.

 الگوی آج در صندل پا

استاندارد بودن الگوی آج در کفش و صندل دست ساز از مهم ترین نکات کلیدی برای راحتی کف پا در سطوح مختلف به هنگام راه رفتن است. الگوی آج و ترکیب زیره هر دو برای مقاومت در برابر لغزش مهم هستند. به طور کلی الگوی آج باید به گونه ای طراحی شود که عملکرد مناسبی بر روی آلاینده های مایع و جامد داشته باشد. یعنی آج صندل نباید توسط هر گونه زباله روی زمین مسدود گردد و بر اثر حرکت بر روی سطوح بلافاصله تمیز شود. (زباله به طور خود به خود از بخش زیرین صندل جدا گردد)

خرید صندل دست ساز

ارگونومی (Ergonomie)

در سال های اخیر، توجه به علم ارگونومی در هنگام ساخت محصولاتی که با بدن انسان سروکار دارند، چند برابر شده است. از ساخت صندلی اداری و مبلمان منزل گرفته تا مقوله پوشاک، کیف و کفش!

کارشناسان این حوزه با بهره مندی از این دانش، محصولاتی را ارائه می کنند که بیشترین تطبیق را با بدن انسان داشته باشد. بدون درنظر گرفتن این علم در ساخت کفش و صندل، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد!
براساس یک اصطلاح قدیمی که «پا، قلب دوم انسان است.»، راحتی پا در طول مدت زمانی که از کفش یا صندل استفاده می شود، اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. اگر کفش یا صندل برای پای شما مناسب نباشد، کل روز شما را خراب خواهد کرد! لذا در هنگام خرید صندل دست ساز به این نکته مهم توجه نمایید.

خرید صندل دست ساز

خرید صندل دست ساز از فروشگاه سونیا روی

فروشگاه سونیا روی مفتخر به عرضه انواع صندل دست ساز با بالاترین درجه کیفی می باشد. کارشناسان و طراحان این مجموعه با درنظر گرفتن موارد فنی و علم ارگونومی، کلیه ویژگی های یک صندل استاندارد را فراهم آورده اند.

صندل های دست ساز فروشگاه سونیا روی ، علاوه بر مقاومت در برابر لغزش، از عوامل مختلفی مانند راحتی، دوام و سایر ویژگی های ایمنی موردنیاز برای محافظت از انگشتان و بخش رویی پا برخوردار می باشند.

برای مشاهده انواع مدل های ساده ، شیک با طرح های خلاقانه و منحصر به فرد به صفحه « صندل دخترانه و زنانه » مراجعه نمایید.

صندل دست ساز سونیا روی ، یک ایده عالی برای هدیه به عزیزانتان است!

YZ-Blue.Foxy Mermaid

قیمت اصلی 2,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *