وبلاگ

صندل لا انگشتی جدید تابستانی

صندل لا انگشتی جدید تابستانی

صندل های لا انگشتی، تابستانی ترین مدل های صندل به شمار می روند. این محصولات در فصول گرم طرفداران زیادی دارند و خانم های زیادی به دنبال خرید آن هستند. طراحان مجموعه « سونیا روی » مدل های جذابی از کالکشن صندل لا انگشتی جدید را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

صندل های لا انگشتی جدید فروشگاه «سونیا روی »

محصولات این کالکشن از ویژگی های ذیل برخوردار می باشند:

1- سبک و راحت

2- کفی نرم و انعطاف پذیر

3- بندهای مستحکم

4- خوش فرم

5- پاخور زیبا و جذاب

6- طراحی انحصاری

مطلب پیشنهادی
عرضه انواع صندل تخت تابستانی با طرح های متنوع

انواع مدل های دمپایی انگشتی جدید

محصولات این کالکشن همچون سایر کالکشن ها « هنر دست » هستند و « دست دوز » می باشند. با مدل های منحصر به فرد این مجموعه آشنا شوید:

N-Golden

بافت پارچه صندل لا انگشتی دخترانه مدل N-Golden از پارچه های هندی الگوبرداری شده است. ظرافت اشکال روی پارچه جذابیت بصری آن را بالاتر می برد و نظمی که در آن دیده می شود، چشم نواز است.

این صندل طلایی – کرم جزء رنگ های خنثی تا گرم محسوب می شود، به همین دلیل با رنگ پوست برنزه نیز همخوانی و هماهنگی زیادی دارد. بخشی که انگشت پا در آن قرار می گیرد، با نگین های ساده و زیبایی تزئین شده است. همچنین در هنگام ساخت به مقاومت آن توجه ویژه ای گردیده تا به راحتی از صندل جدا نشود.

این محصول که پا خور بسیار جذابی دارد و در تصویر ذیل کاملاً مشخص است، بسیار سبک و با دوام می باشد. پا از روی کفی سُر نمی خورد و موجب تعریق در کف پا نمی گردد. در روزهای گرم تابستان می توانید این صندل تخت جدید را با استایل تابستانی خود ست کنید. در مسافرت ها آن را به همراه داشته باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید!

صندل لا انگشتی جدید

Indian orange

صندل لا انگشتی نارنجی دخترانه Indian Orange یک مدل پر از رنگ، طرح و انرژی است که زیبنده استایل تابستانی شما می باشد. کفی این محصول به رنگ نارنجی طراحی شده است و ترکیب رنگی به کار رفته در رویه صندل (نارنجی و سبز و طلایی) بسیار جذاب می باشد.

در صنعت مُد و فش، نارنجی یکی از رنگ های محبوب در فصول گرم به شمار می رود. در روانشناسی رنگ ها، نارنجی اغلب نماد افرادی خوش بین، گرم ، خوش قلب و جسور است که از محبوبیت اجتماعی بالایی برخوردارند و در دورهمی ها و اجتماعات با صدایی رسا صحبت می کنند و دیگران را مجذوب خود می نمایند.

این صندل بسیار باکیفیت است و از متریال خارجی برای ساخت آن استفاده شده است. این صندل لا انگشتی جدید را می توانید با انواع رنگ های خنثی ، سرد و گرم ست کنید و از استایل زیبای خود لذت ببرید!

دمپایی انگشتی جدید

Golden Greece

صندل لاانگشتی طلایی مدل Golden Greece در عین سادگی، جذابیت بصری زیادی دارد. در حال حاضر در مُدلینگ و فشن، مدل های مینیمال و ساده از محبوبیت زیادی برخوردارند. برخی از طراحان معتقدند سادگی، زیباست و عدم پیچیدگی زیبایی می آفریند.

طراحان مجموعه « سونیا روی » این صندل را برای علاقمندان به مدل های ساده طراحی نموده اند. علت انتخاب رنگ طلایی، قدرت بخشیدن به سادگی آن است تا این صندل را برای استایل های غیرکژوال و رسمی تر نیز کاربردی نماید.

رنگ طلایی نمادی از پیروزی، ثروت و برونگرایی می باشد. این رنگ که برای لاکچری ساختن یک موقعیت به کار می رود، بر فراوانی و رونق دلالت دارد. طلایی جزء دسته رنگ های گرم است که با مشکی و سفید سازگاری و هماهنگی خوبی دارد. به علاوه تطبیق این رنگ با پوست های برنزه شده بسیار جذاب و خاص است.

صندل دخترانه طلایی

فروش انواع صندل لا انگشتی جدید

شما عزیزان می توانید به راحتی انواع صندل دست ساز را از طریق سایت « سونیا روی » سفارش دهید. محصول از طریق تیپاکس به سراسر کشور ارسال می گردد. 

انواع کالکشن های صندل دخترانه و زنانه را مشاهده نمایید:

صندل مجلسی جدید ،، صندل پاشنه دار شیک ،، صندل لژدار (کنفی) ،، صندل لا انگشتی با طرح های منحصر به فرد ،، صندل زنجیردار جذاب ،، صندل پاییزه و زمستانی 

سایر محصولات:

کیف دست ساز و نیم بوت ،، انواع ست کیف و کفش

با مشاهده کیفیت بالای محصولات این مجموعه، حتماً ما را به دوستان و سایر اعضای خانواده خود معرفی می کنید!

برای مشاهده کلیه مدل های این کالکشن به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

صندل لا انگشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *