وبلاگ

طراحی صندل جدید برای عروسی

صندل جدید برای عروسی

طراحان مجموعه « سونیا روی » علاوه بر توجه به طراحی مدل های کژوال، ساخت صندل های جدید برای عروسی را نیز در الویت قرار داده اند. این طراحان با درنظر گرفتن جدیدترین مدل های ترند شده در ژورنال های معتبر اروپایی و ترکی، شیک ترین مدل ها را به عنوان صندل عروس عرضه داشته اند. مسلماً یک صندل دست دوز ارزش بالاتری نسبت به یک صندل ساخت ماشین دارد و به بخش های مختلف آن توجه زیادی شده است. این صندل های دست ساز کاملاً مطابق با سایز دقیق پای شما طراحی می شوند، بنابراین بهترین گزینه برای شب عروسی، مراسم نامزدی یا عقد می باشند.

انواع صندل جدید برای عروسی

دو مدل از شیک ترین صندل های جدید برای عروسی دارای ویژگی های ذیل می باشند:

ساختار کفی

آناتومی پای خانم های ایرانی با سایر نقاط متفاوت است. بنابراین باید ساختار کف صندل براساس ارگونومی پا طراحی و پیاده سازی گردد. بنا به توصیه کارشناسان این حوزه، مدل هایی که پا را فشرده نمی کنند و به پا اجازه حرکت راحت را می دهند. بهترین مدل های صندل زنانه از سلامت پا حمایت می کنند و برای کاربر درد ایجاد نمی نمایند. بنابراین صندل های مناسب برای ساختار کف پا باعث ایجاد اسکار، زخم، جمع شدن آب و قرمزی در پا نمی شوند.

کف صندل اگر جنس خشکی داشته باشد، به کمر و پا آسیب می رساند و هنگام راه رفتن با آن احساس خوبی به فرد منتقل نمی گردد. صندل های جدید عروس « سونیا روی » بسیار باکیفیت هستند و از متریال نرم و انعطاف پذیری ساخته شده اند.

دمپایی مجلسی سفید

پارچه صندل

بعد از کفی، پارچه رویی صندل بسیار مهم و حائز اهمیت است. در مدل هایی که برای عروس سفارشی سازی می شود، اغلب از تور سفید استفاده می گردد. تور باید محکم و در عین حال ظریف باشد. همچنین از یک وزن مشخص برخوردار باشد. معمولاً تورهای سنگین برای ساخت صندل عروس کاربردی تر هستند و به کمک آن ها می توان مدل های جذابی را خلق نمود.

در مدل های ذیل کیفیت پارچه به کار رفته در رویه صندل بسیار بالاست و به راحتی تمیز می شود (به کمک یک شوینده ملایم)

صندل جدید برای عروسی

صندل عروس بدون پاشنه

تزئین صندل جدید برای عروسی با کار دست

ظرافت و ارزش کار دست با هیچ دستگاهی قابل مقایسه نیست. مرواریدها و سنگ ها کیفیت بالایی دارند. زرد و کدر نمی شوند و دچار تغییر رنگ نخواهند شد. مرواریدها با سیم های ظریف به رویه صندل متصل می گردند، بنابراین به راحتی کنده نمی شوند. همچنین نظم و آرایش آن ها بسیار خاص است و چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می نماید. در صورتی که به کار دست علاقه مند هستید، صندل های جدید برای عروس « سونیا روی » بهترین انتخاب برای قشنگترین شب زندگی شماست!

صندل عروس شیک

مطلب پیشنهادی
راحتی و شیک پوشی با انواع صندل پاشنه دار جدید

عرضه انواع صندل دست ساز 

در این فروشگاه می توانید انواع صندل برای مناسبت های مختلف را مشاهده و خریداری نمایید. انواع محصولات شامل صندل لژدار (کنفی) ،، صندل زنجیردار ،، صندل لا انگشتی و غیره برای فصل بهار و تابستان طراحی شده اند. این مجموعه همچنین دارای کالکشن کاملی از محصولات پاییزه و زمستانی است. تنوع طرح ها و رنگ های انواع صندل پاییزه و زمستانی زیاد است. از میان ده ها مدل می توانید محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

از کالکشن صندل مجلسی جدید نیز دیدن فرمایید. انواع دمپایی روفرشی مجلسی با رنگ های خاص و جذاب نظیر سرخابی، نارنجی، ارغوانی، قرمز و … برای جذاب تر نمودن استایل شما تولید شده اند. مدل های پاشنه دار هرگز باعث پیچ خوردگی مچ پا نمی شوند. تکیه گاه مناسب در قسمت پایه پاشنه باعث می شود راه رفتن راحت تر گردد.

هریک از محصولات را به سادگی می توانید از طریق سایت « سونیا روی » سفارش دهید. انواع صندل دست ساز برند سونیا روی از بهترین درجه کیفی برخوردار هستند. مدل ها و طرح های آن در انحصار این مجموعه می باشد. صندل جدید برای عروسی را براساس سایز دقیق پای خود سفارش دهید و با خیالی آسوده به استقبال مراسم خود بروید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *