وبلاگ

معرفی انواع نیم بوت مجلسی دخترانه

نیم بوت مجلسی دخترانه

مهم ترین ویژگی یک نیم بوت، پوشش مچ پا می باشد. تفاوت انواع نیم بوت با یکدیگر، در شکل و ارتفاع پاشنه یا سایر جزئیات مانند جایگذاری پانل‌های الاستیک یا زیپ در یک طرف خاص آن است. یکی از پرطرفدارترین انواع آن، « نیم بوت مجلسی دخترانه » می باشد. استایل های زمستانی بسیار متنوع هستند و استفاده از چکمه و نیم بوت بر زیبایی آن می افزاید.

خرید نیم بوت مجلسی دخترانه

نیم بوت ها از جنس های مختلفی نظیر چرم و پارچه های ضخیم زمستانی تولید می شوند. معمولاً نمونه های چرمی در محل کار و زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرند و نمونه های پارچه ای برای میهمانی ، مجالس و … مناسب هستند.

در زمان خرید نیم بوت مجلسی دخترانه توجه داشته باشید که مدل موردنظر با قد و شکل بدن هماهنگی داشته باشد. پاشنه، مهم ترین خصوصیت نیم بوت های مجلسی و رسمی است. فرم پاشنه معمولاً در نیم بوت های چرمی ، میخی و باریک طراحی می شود.

باید توجه کنید که فرم پاشنه را براساس استایل و شکل پاهای خود انتخاب کنید. به طور مثال پاشنه های میخی افراد چاق را کشیده تر نشان می دهند.
پاشنه های پهن و کوتاه برای خانم های بلند قد بسیار مناسب است. پاشنه های پهن با دامن های کوتاه تکمیل کننده زیبایی یکدیگر هستند و استایلی جذاب را در میهمانی ها به نمایش می گذارند.

نیم بوت مجلسی لاکچری

تفاوت بوت با نیم بوت چیست؟

تفاوت اصلی بین بوت و نیم بوت در ارتفاع آن ها و محل افتادن کفش روی خط ساق پا است. نیم بوت ها قد کوتاه‌تری دارند و در حالت ایده‌آل باید دقیقاً به مچ پا ختم شوند، در حالی که چکمه‌ یا بوت یک تا چهار اینچ بالاتر از مچ پا قرار می‌گیرند. بوت یا نیم بوت های مجلسی دخترانه دارای پاشنه هستند و ارتفاع پاشنه به کاربرد آن ها بستگی دارد.

اگر پنجۀ پای به نسبت بزرگی دارید، از مدل های نوک تیز پرهیز کنید. این مدل ها بیشتر برای پنجه های کوچک و باریک ساخته شده اند و می توانند به پای شما آسیب برسانند.

مطلب پیشنهادی
جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

ویژگی های نیم بوت مجلسی سونیا روی 

طراحان مجموعه « سونیا روی » در هنگام ساخت نیم بوت زنانه و دخترانه به موارد ذیل توجه کافی نموده اند:

1- زیبایی و جذابیت بصری

به روز و شیک بودن شکل ظاهری محصولات در اولویت است. کلیه طرح ها با الگو برداری از مدل های ترند شده ترکی و اروپایی ، زیبایی قابل توجهی را به نمایش می گذارند. تزئینات مورد استفاده بر روی نیم بوت های سونیا روی ، طرفداران زیادی دارد و این محصولات را جزء دسته پرفروش ترین ها قرار داده است. از آنجایی که سادگی بر شیک بودن یک محصول می افزاید ، مدل ها با پیروی از مکتب مینیمالیسم (ساده گرایی) طراحی و پیاده سازی می گردند.

نیم بوت مجلسی دخترانه

2- کیفیت مواد اولیه نیم بوت مجلسی دخترانه

بالا بودن درجه کیفی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت انواع نیم بوت ، دوام آن را تضمین می نماید. آستر به کار رفته بسیار باکیفیت است و موجب استحکام نیم بوت می گردد. پارچه های ضخیم زمستانی، از پا در برابر برودت هوا و سرما حفاظت می کنند. البته باید توجه کنید که محصولات پارچه ای گزینه های مناسبی برای هوای بارانی و برفی نیستند. شما از نیم بوت های پارچه ای سونیا روی می توانید در مجالس و میهمانی های رسمی خود استفاده کنید.

3- تنوع کالکشن پاییزه و زمستانی

انواع نیم بوت مجلسی دخترانه برای نیازهای مختلف و سلایق متفاوت طراحی شده اند. مدل های کالکشن زمستانی به دو شکل جلوباز یا جلو بسته طراحی و ساخته می شوند.

نیم بوت مجلسی خوشگل

خرید نیم بوت دست ساز به صورت آنلاین

شما عزیزان پس از انتخاب مدل موردنظر از دسته بندی نیم بوت مجلسی دخترانه و تعیین سایز پا ، به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. محصول در کوتاه ترین زمان در بسته بندی جذاب ارسال می گردد.

از کالکشن « صندل پاییزه و زمستانی » دست ساز سونیا روی نیز دیدن فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *