وبلاگ

به روزترین انواع کیف زنانه با تنوع زیاد

جدیدترین مدل کیف زنانه

خانم هایی که به استایل خود مطابق با مُد روز اهمیت می دهند، همواره به دنبال جدیدترین و به روزترین البسه و اکسسوری می باشند. همه ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب شده و اغلب مُدلینگ ها و اینفلوئنسرها از آن پیروی می نمایند. البته در سال های اخیر شاهد تنوع رنگ در بازار پوشاک هستیم تا هرفرد براساس سلیقه و علاقه خود، تناژ رنگی موردپسند خود را انتخاب نموده و استایل خود را با آن هماهنگ سازد.
کیف، یکی از مهم ترین اکسسوری های موردنیاز خانم ها است که در طرح ها و اشکال متنوعی ساخته می شود. در این مطلب با « جدیدترین مدل های کیف زنانه دست ساز » این فروشگاه آشنا خواهید شد. اگر به شیک بودن استایل خود اهمیت می دهید، مشاهده مدل های این مجموعه را از دست ندهید!

جدیدترین مدل های کیف زنانه

طراحان فروشگاه « سونیا روی » با هدف تهیه به روزترین و شیک ترین انواع صندل دخترانه ،، نیم بوت دست ساز و کیف، نیاز خانم های خوش استایل را برآورده می سازد. طراحان این مجموعه، همواره در پی خلق و ابداع سبک های مدرن در این صنعت هستند و با طراحی جدیدترین مدل های کیف زنانه ، زیباترین مدل ها را عرضه می دارند.

بررسی انواع جدیدترین مدل های کیف زنانه فروشگاه « سونیا روی »

در متن ذیل با تعدادی از کالکشن های به روز این فروشگاه آشنا خواهید شد:

کیف رسمی دست ساز

ویژگی های منحصر به فرد مدل های مجلسی و رسمی، همواره آن را از سایر مدل ها متمایز می سازد. طراحان ما با پیروی از الگوهای خارجی به روز، جدیدترین مدل های کیف زنانه و دخترانه را ارائه می دهند. کیف های مجلسی معمولاً سایز کوچکی دارند. به صورت دوشی طراحی نمی گردند و بندهای آن ها از زنجیرهای طلایی یا نقره ای ساخته می شوند.

مشاهده انواع کیف رسمی دست ساز

جدیدترین مدل کیف زنانه

کیف کوچک دست ساز 

این مدل ها کاملاً به روز هستند. طراحی خلاقانه ای دارند و اغلب مورد علاقه دخترخانم های جوان قرار می گیرند. این کیف ها سبک هستند و به نسبت اندازه و ابعادشان، کاملاً جادار طراحی شده اند. طرح های منحصر به فرد و خاص این کالکشن به دو گروه زمستانی و تابستانی تقسیم بندی می شوند. پارچه های کیف پاییزه و زمستانی بسیار مستحکم است و از الیاف باتراکم بالا ساخته شده است. به کمک این مدل ها می توانید یک استایل زمستانی خاص و جذاب را خلق کنید.

مشاهده انواع کیف کوچک دست ساز

جدیدترین مدل کیف زنانه

توجه: فروشگاه « سونیا روی » یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نیم بوت دست ساز با بهترین درجه کیفی و دوام می باشد. شما عزیزان می توانید هریک از مدل های کیف مورد علاقه خود را با نیم بوت مشابه آن ست کنید. برای مشاهده مدل ها و قیمت محصولات به صفحه « ست کیف و کفش » مراجعه نمایید.

کیف دخترانه استوانه ای 

یکی از جدیدترین مدل کیف زنانه و دخترانه ، « کالکشن کیف استوانه ای » است. این مدل ها از نمونه های ترکی و اروپایی الگوبرداری شده اند و کمتر در ترددهای روزمره دیده می شوند. هریک از این مدل ها را می توان برای مناسبت های مختلف (میهمانی، دورهمی، تولد و …) استفاده نمود و استایلی متفاوت و خاص را خلق کرد.

مشاهده انواع کیف استوانه ای دست ساز

کیف دخترانه شیک

کیف روزانه یا روزمره

این کیف ها اغلب از سایز بزرگتری برخوردارند تا وسایل حجیم تر خانم ها که در طی یک روز موردنیاز است را قابل حمل نماید. این نوع کیف زنانه و دخترانه معمولاً به صورت دوشی طراحی می شوند. طراحان این مجموعه، با درنظر گرفتن مقوله ارگونومی شانه و کتف یک خانم از متریالی با حداقل وزن استفاده نموده اند.

بدین ترتیب با حمل طولانی مدت کیف در طی شبانه روز، به استخوان های شانه و ترقوه آسیبی نخواهد رسید و فرد پس از زمین گذاشتن کیف احساس خستگی و ناراحتی نخواهد داشت.

مشاهده انواع کیف دوشی روزمره دست ساز

خرید اینترنتی جدیدترین مدل های کیف زنانه از سایت « سونیا روی »

کلیه مدل ها را می توانید به سادگی از طریق سایت سفارش دهید. محصول سفارشی با بسته بندی جذاب ارسال خواهد شد. کیفیت محصولات کاملاً تضمین شده هستند، زیرا از بهترین مواد اولیه خارجی برای تولید آن ها استفاده می گردد.

جدیدترین مدل کیف زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *