وبلاگ

جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

کیف زنانه جدید

فروشگاه « سونیا روی » با عرضه انواع کیف زنانه جدید دست ساز با بهترین کیفیت، زیبایی استایل شما را تضمین می نماید.

انواع کیف زنانه جدید

محصولات دست ساز سونیا روی از ویژگی های زیر برخوردار می باشند:

1- خلاقیت در طراحی
2- ایده های جدید در ساخت
3- استفاده از متریال باکیفیت
4- دوام بالا
5- مطابق با مد و استایل روز
6- توجه به کاربردی بودن آن

مشاهده انواع مدل‌های کیف دست ساز

ویژگی های کیف مجلسی

انتخاب یک کیف زنانه با ظاهری ساده یا پیچیده بسته به سلیقه شخصی هر فرد دارد. معمولاً برای مدل های مجلسی ظاهر چشمگیر در اولویت است. به این معنی که حاوی تزئینات فلزی یا پارچه‌ای بوده یا جنس رویه آن براق باشد. در مدل های مجلسی برخلاف مدل های اداری یا روزمره ، اندازه کیف حائزاهمیت نیست و نیاز به حمل وسایل زیاد نمی باشد. به همین علت عموماً کیف مجلسی یا رسمی از سایز خیلی بزرگی برخوردار نیست. بند کیف معمولاً از زنجیر فلزی ساخته می شود و به رنگ های طلایی، نقره ای یا سیاه می باشد.

متریال سازنده کیف های رسمی یا مجلسی می تواند متفاوت باشد و بسته به انتخاب سازندگان آن از چرم های طبیعی یا مصنوعی، برزنت های سبک ، پارچه جین ، کتان و … تشکیل شده باشد. بدیهی است هرچه متریال به کار رفته در کیف زنانه مرغوب تر باشد، قیمت نهایی محصول را افزایش می دهد.

انواع کیف مجلسی دست ساز

کیف زنانه جدید

کیف دخترانه لاکچری

کیف زنانه روزمره یا اسپرت

کیف‌هایی که اغلب به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و فضای زیادی برای حمل وسایل در اختیار یک خانم قرار می دهند، در دسته کیف روزمره یا اسپرت قرار می گیرند. این مدل ها بیشتر مناسب دختران جوان یا خانم‌هایی است که به سن میان سالی نرسیده‌اند. مدل‌های مختلفی از انواع کیف های زنانه اسپرت وجود دارد. این کیف‌ها از نظر مدل، طرح و رنگ هیچ محدودیتی ندارند. با هر رنگ و مدل مانتویی می‌توانید کیف اسپرت مناسب آن را انتخاب کنید.

انواع کیف دوشی روزمره دست ساز 

کیف دوشی زنانه

در هنگام خرید کیف ، به اندازه آن توجه کنید!

قبل از خرید یک کیف، هدف استفاده خود را مشخص کنید و موقعیت کاربرد آن را بسنجید. به طور مثال برای شرکت در یک عروسی یا کنسرت نیازی به حمل یک کیف بزرگ نیست اما برای شرکت در یک مهمانی خودمانی شاید به لوازم بیشتری نیاز داشته باشید.

حمل کردن کیف‌های کوچک شاید آسان باشد، اما اگر در طول روز وسایل زیادی را به‌همراه خود جابجا می‌کنید، ممکن است این کیف گزینه مناسبی برای استفاده روزانه نباشد.

براین مبنا به داخل کیف زنانه نگاه کنید. آستر کیف باید ضخیم و باکیفیت باشد و جیب‌های زیادی برای قرار دادن وسائل گوناگون داشته باشد. همچنین جیب‌های خارجی کیف برای دسترسی راحت به وسایلی که همیشه استفاده می‌کنید (کارت مترو، کلید و یا پول) نیز مهم هستند.

مطلب پیشنهادی
استایلی شیک با صندل مجلسی دست ساز

با کیف خود راحت باشید!

کیف شما نباید موجب آزار رسیدن به دست و شانه تان شود. یکی از ویژگی های کیف زنانه خوب، داشتن احساس راحتی در زمان استفاده است. به‌دنبال کیف‌های نرم و سبک باشید که به‌طور طبیعی با بدن شما سازگار هستند. اگر کیف به خودی خود و بدون قرار دادن هیچ وسیله‌ای سنگین باشد، می‌تواند منجر به درد کمر و شانه شود.

کیف دوشی زنانه باید دارای بند مناسب باشد تا باعث لیز خوردن از روی دوش نشود. این مورد موضوعی بسیار مهم است، درواقع بیشترین راحتی یک کیف به پهنا، طول و متریال بند کیف بستگی دارد. همچنین اگر کیف را از روی دسته بر دوش می‌اندازید، ارتفاع دسته باید به اندازه‌ای باشد که کیف تا تراز کمر پایین بیایید و به زیر بغل نچسبد.

سونیا روی | فروش کیف زنانه جدید

مدل های این مجموعه بسیار متنوع هستند و از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشند. مدل های موجود در این کالکشن، سایزهای مختلفی دارند و براساس نوع کاربرد دارای جنس متفاوتی می باشند. کیفیت این محصولات تضمین شده هستند و جلوه بصری دارند.

Br-Mermaid Pinky Cotton

قیمت اصلی 1,700,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,400,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *