وبلاگ

انواع کیف دخترانه شیک و کاربردی

کیف دخترانه شیک

کیف یکی از مهم ترین اکسسوری های مورد استفاده خانم ها در هر رده سنی می باشد. کیف ها انواع مختلفی دارند و برحسب نوع کاربردشان طبقه بندی می شوند. در حال حاضر مدل های جدیدی از کیف های کوچک دوشی به بازار عرضه شده اند که طرفداران زیادی پیدا کرده اند.|
طراحان مجموعه « سونیا روی » با خلاقیت و ابتکار خود تغییراتی در این مدل ها به وجود آورده اند تا علاوه بر کاربردی بودن، جذابیت بصری آن را افزایش دهند. در این مطلب شما را با ویژگی های کیف دخترانه شیک دست ساز « سونیا روی » آشنا می نماییم.

ویژگی های کیف دخترانه شیک فروشگاه « سونیا روی »

این مدل ها از خصوصیات ذیل برخوردار می باشند:

قابلیت ست شدن با هردو استایل رسمی و اسپرت 

یکی از مهم ترین ویژگی های انواع کیف دخترانه شیک و جذاب « سونیا روی »، کاربردی بودن آن است. این مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که برای هر دو استایل اسپرت و رسمی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

استایل های رسمی 

دسته کوچک و بند زنجیری که برروی بدنه کیف تعبیه شده است، برای آراسته نشان دادن استایل یک خانم کاربرد دارد. طراحی منحصر به فرد آن برای میهمانی ها و مجالس رسمی بسیار فاخر است. این مدل ها برای هر فصل مناسب هستند و با رنگ های مختلف ست می شوند.

کیف زنانه کوچک

استایل های اسپرت

رنگ بندی و نوع متریال مورد استفاده در مدل های متنوع کیف دخترانه شیک، قابلیت ست شدن با استایل های تابستانی و زمستانی اسپرت را دارد. این مدل ها با انواع لگ مشکی، شلوار جین، سفید، دودی و … جذابیت بصری بالایی دارد. برای برخی از مدل ها « ست کیف و صندل » نیز موجود است.

کیف جدید کوچک

جادار بودن کیف دخترانه شیک

طراحان این مجموعه سعی کرده اند جای کافی را برای نگهداری از وسایل موردنیاز یک خانم اختصاص دهند. با توجه به سایز و اندازه کوچک کیف، سعی برآن شده تا فضای داخلی کیف تا حدامکان جادار باشد و کیف پول ، لوازم آرایش و سایر وسایل کوچک مخصوص میهمانی و مجالس را بتوان به کمک آن حمل نمود.

البته باید توجه داشت این نوع کیف های دخترانه برای استفاده روزانه یا در محل کار مناسب نیستند، زیرا فضای کافی برای حمل وسایل روزمره بزرگ نظیر مواد غذایی ، پوشاک مانند شال و کلاه و … را ندارند. اگر هدف شما از خرید کیف ، استفاده از آن در محل کار یا انجام کارهای روزانه است توصیه می شود از کالکشن « کیف روزمره دست ساز سونیا روی » دیدن فرمایید.

مطلب پیشنهادی
جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

احساس راحتی در زمان استفاده از کیف

یکی از ویژگی های کیف زنانه خوب، داشتن احساس راحتی در زمان استفاده از آن است. به دنبال کیف های نرم و سبک باشید که به طور طبیعی با بدن شما سازگار هستند. وزن کیف نباید قبل از جاگذاری وسایل، زیاد باشد زیرا پس از قرار دادن چند شیء داخل کیف وزن آن به حدی خواهد رسید که منجر به کمردرد یا شانه درد می شود.

از ویژگی های ایده آل کیف دخترانه کوچک و شیک « سونیا روی » وزن کم آن است تا از بروز مشکلات ستون فقرات جلوگیری نماید. همچنین از بند مناسبی برخوردار است تا به راحتی از روی دوش لیز نخورد. بند کوچک نیز به گونه ای طراحی شده تا به مچ دست آزار نرساند.

کیف دخترانه شیک مجلسی

دوام و کیفیت بالای کیف

این موضوع برای برخی کاملاً اهمیت دارد و برای برخی اصلاً حائز اهمیت نیست. گروه دوم ترجیح می دهند یک کیف با قیمت بسیار پایین تهیه کنند اما گروه اول ترجیح می دهند برای بالا بودن کیفیت محصول هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

کیف دخترانه جدید و شیک این مجموعه از کیفت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. علت، استفاده از مواد اولیه با درجه کیفی A می باشد. این مدل ها علاوه بر جذابیت بصری زیاد، برای مدت طولانی قابل استفاده می باشند بدون اینکه ایرادی در آن ها به وجود آید.

مطلب پیشنهادی
معرفی انواع نیم بوت مجلسی دخترانه

فروشگاه سونیا روی 

این مجموعه عرضه کننده انواع صندل دست ساز ،، انواع نیم بوت زنانه و ست کیف و کفش با بهترین کیفیت می باشد. جهت خرید کافیست سفارش خود را به سادگی در سایت ثبت نمایید. در صورت موجود بودن محصول در کارگاه، روز بعد و در صورت عدم موجودی ، محصول ظرف دو الی سه هفته کاری ساخته شده و در پک و بسته بندی جذاب ارسال می گردد.

انواع مدل های کیف دخترانه شیک و زیبای رسمی و اسپرت در ذیل قابل مشاهده است:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *