وبلاگ

نحوه ست کردن کیف و کفش با استایل

نحوه ست کردن کیف و کفش

در دنیای مُد، « استایل: style » مخفف « استایل شخصی: personal style » یا روشی است که یک فرد از طریق انتخاب‌های زیبایی‌شناختی مانند لباس، اکسسوری، مدل مو، و روشی که یک لباس را کنار هم قرار می‌دهد، خود را به نمایش می گذارد. مُد، سبک غالب در یک فرهنگ معین در یک زمان خاص است. در واقع مد به روش های رایج لباس پوشیدن در یک دوره خاص اشاره دارد. صنعت مد دائماً در حال تغییر است و این تغییرات توسط بلاگرها و اینفلوئنسرها از طریق رسانه های اجتماعی و مجلات مد نشر می یابد. به عبارتی دیگر هریک از این افراد، چشم‌اندازی برای آینده مد را بیان می‌کنند.
ایده های متفاوتی برای پرداختن به یک استایل وجود دارد. مهم ترین آن ها که از سال های گذشته تاکنون همواره مورد استفاده طراحان مد قرار می گیرد، نحوه ست کردن کیف و کفش با استایل است. در این مطلب ایده های مختلفی را که برای ست کردن استایل شما و در نهایت زیباتر شدن آن وجود دارد، مطرح می نماییم.

آیا ست کردن کیف و کفش ضروری است؟

برخی از طراحان معتقدند که برای خلق یک استایل زیبا، حتماً لازم نیست که از تناژ رنگی یکسان استفاده شود. اما در مقابل برخی نیز متعقدند همه المان ها باید از روی اصول انتخاب شوند و دارای شیدهای رنگی یکسان باشند. اما کدامیک جذاب تر هست؟ هنوز هم پاسخ این سوال مشخص نیست!

باید گفت ست کردن کیف و کفش هنوز هم ایده بسیار خوبی به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد. ممکن است استفاده از کفش‌ و کیف‌ دستی همسان یک روند قدیمی به نظر برسد اما سبکی است که پیچیدگی و جذابیت استایل را به خوبی نمایان می سازد. اگر شما نیز به این ایده علاقمند هستید، با پیروی از چند قانون می توانید بهترین استایل را برای خود خلق کنید.

چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟

ساده ترین راه برای خلق استایلی شیک و زیبا استفاده از کیف و کفش های ست آماده است. تنوع این محصولات در بازار خیلی زیاد است و هر دو محصول کیف و کفش از جنس و رنگ یکسانی ساخته شده اند. طراحان فروشگاه « سونیا روی » با عرضه محصولات ست، کار شما را برای خلق یک استایل منحصر به فرد آسان نموده اند!

تنوع کالکش « ست » در این مجموعه زیاد است و به راحتی می توانید صندل یا نیم بوت مورد علاقه خود را با کیف همسان آن خریداری نمایید.

مشاهده انواع ست کیف و کفش 

انتخاب نوع استایل

نحوه ست کیف و کفش با استایل براساس انتخاب رنگ مناسب

نوع لباس خود را باید براساس فصل و نوع متریال کیف و کفش خود انتخاب کنید. برای بهتر به نظر رسیدن استایل خود، باید رنگ ها را با یکدیگر تطبیق دهید. البته در این کار نباید افراط کنید. به تناژهای رنگی همسان توجه ویژه ای داشته باشید. به طور مثال اگر کیف و کفش شما کرم رنگ هستند، شومیز، پالتو یا مانتوی شما باید از میان شید رنگی بژ روشن تا قهوه ای انتخاب شوند. تضاد یا کنتراست خیلی شدید (مثلاً کیف و کفش کرم با بلوز آبی یا قرمز) اصلاً جذابیتی به استایل شما نخواهد بخشید!

به ترکیب های رنگی که معمولاً در فصل های مختلف کاربرد بیشتری دارند، توجه ننمایید. مثلاً برای پاییز، استایل هایی با رنگ آجری و نارنجی جذابیت زیادی دارند. در زمستان رنگ تیره نظیر طوسی، سرمه ای، مشکی و در تابستان رنگ های پاستلی و رنگ هایی با تناژ روشن اغلب رایج هستند.

مطلب پیشنهادی
جدیدترین مدل‌های کیف زنانه

انتخاب براساس جنس 

از دیگر اصول نحوه ست کردن کیف و کفش با استایل، استفاده از جنس یکسان است. به طور مثال اگر از صندل پاییزه جلو بسته و همچنین کیف کوچک مشابه آن استفاده می نمایید، لباس شما نباید از بافت نخی باشد.

ست کیف و صندل

تضاد در طرح – نحوه ست کردن کیف و کفش با استایل

اگر کیف و کفش شما بافتی طرح دار (مثلاً راه راه یا گلدار) دارد، بهتر است از مانتو یا شومیز ساده استفاده نمایید. با این کار تضادی در استایل خود ایجاد می کنید که جذابیت آن را بیشتر می نماید.
استفاده از رنگ های مادر نظیر سفید و مشکی نیز با هر نوع رنگ بندی کیف و کفش سازگار و هماهنگ است. 

نحوه ست کردن کیف و کفش با استایل

خرید از فروشگاه سونیا روی 

به راحتی می توانید سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. این فروشگاه عرضه کننده انواع صندل دست ساز ،، نیم بوت و کیف دست ساز دخترانه و زنانه با بهترین کیفیت می باشد. مدل ها براساس ترند روز طراحی می شوند و از متریال درجه یک برای ساخت آن استفاده شده است.

ست کیف و کفش هریک از مدل ها را می توانید با تخفیف خریداری نمایید. محصولات در بسته بندی شیک و جذاب ارسال می گردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *